دیدار رئیس فدراسیون تنیس با وزیر ورزش و جوانان

رئیس فدراسیون تنیس نشستی را با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار كرد.

به گزارش فرم نو به نقل از وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر در مورد برنامه های این فدراسیون ملاقات و گفتگو کرد.
در این دیدار رئیس فدراسیون تنیس گزارشی از وضع موجود این رشته و شرایط حال حاضر تنیس ایران در قاره آسیا و برنامه های این فدراسیون عرضه داد.
وزیر ورزش و جوانان هم از رشته تنیس بعنوان یک رشته مهیج و پرطرفدار در میان خانواده ها نام برد و با اشاره به ظرفیت کنونی این رشته در ایران و برخورداری از استعدادهای خوب در نقاط مختلف خاطرنشان کرد: از فدراسیون تنیس انتظار دارم در ابعاد مختلف زمینه رشد و پویایی بیشتر این رشته را فراهم آورد و در چارچوب برنامه ای که رئیس جدید تدوین کرده است روند رو به رشد تنیس ایران در عرصه رقابتی آسیا دنبال شود چون که جایگاه کنونی این رشته باید به مراتب ارتقا یابد و شایستگی تنیس ایران به منصه ظهور برسد.
سلطانی فر با اشاره به اینکه از برنامه های توسعه ای این رشته برای ارتقا جایگاه تنیس ایران، حمایت می کند، خاطرنشان کرد: فدراسیون تنیس را در ابعاد زیرساخت ها و مالی برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه بالاتر در عرصه رقابتی حمایت خواهیم کرد تا تنیس ایران بتواند به انتظار مردم جامه عمل بپوشاند.

منبع: