استعفای مدیر امور مجلس وزارت ورزش پس از صدور حكم ریاست تنیس

فرم نو: مدیر كل دفتر امور مجلس وزارت ورزش تاكید دارد كه پس از دریافت حكمش از وزیر ورزش برای ریاست در فدراسیون تنیس كناره گیری خود از این وزارتخانه را اعلام می كند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، پس از گذشت نزدیک به دو سال از وضعیت مبهم ریاست در فدراسیون تنیس، دو روز پیش مجمع انتخاباتی این فدراسیون بالاخره اجرا شد.
در این مجمع همانطور که پیش بینی می شد، داود عزیزی با کسب اکثریت آرا ریاست چهار سال آینده فدراسیون تنیس را بر عهده گرفت.
عزیزی همچون کاندیداهایی بود که از جانب وزارت ورزش متقاضی حضور در انتخابات فدراسیون تنیس شد. وی بعنوان مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش در انتخابات نام نویسی کرد و توانست رای لازم برای پیروزی را به دست بیاورد.
وی بهمن ماه سال ۹۲ با حکم محمود گودرزی متصدی این پست در وزارت ورزش شد و با وجود جابه جایی های انجام شده و روی کار آمدن مسعود سلطانی فر آنرا تا امروز که ریاست تنیس را عهده دار شده، در اختیار داشته است.
حالا اما عزیزی ملزم به استعفا از پست خود در وزارت ورزش است تا شروع به کارش در فدراسیون تنیس با مشکل قانونی مواجه نشود. وی هم این مساله را تایید و تاکید دارد که به محض دریافت حکم برای انجام آن اقدام می کند.
داود عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون یک نهاد عمومی غیردولتی است و طبق قانون خدمات کشوری، ریاست در آن پست و شغل بشمار می رود. بدین سبب همزمان نباید متصدی پست دیگری بود.
وی با تاکید بر اینکه هنوز از مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش کناره گیری نکرده است، اظهار داشت که به محض صدور حکم ریاستش در فدراسیون تنیس توسط وزیر ورزش، صندلی اش در این وزارتخانه را تحویل می دهد.
رئیس فدراسیون تنیس ابراز امیدواری کرد که بتواند دوره مدیریتی خود و نتیجه بخشی برای اهالی این رشته داشته باشد.

منبع: