بهروزی راد: به خاطر نبود دستگاه شبیه ساز قایقرانی از تمرینات عقب ماندم

به گزارش فرم نو تنها بانوی پارالمپیكی قایقرانی اظهار داشت: طی 2 ماهی كه تمریناتم را در خانه پیگیری می كنم تلاش كردم آمادگی بدنی خودرا حفظ كنم اما به سبب نداشتن دستگاه شبیه ساز قایقرانی از تمرینات تخصصی عقب افتادم.
شهلا بهروزی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: از فروردین که اردوهای تیم ملی قایقرانی به سبب شیوع ویروس کرونا تعطیل شده تا امروز اهتمام کردم با انجام تمرینات بدنسازی آمادگی بدنی خودرا حفظ کنم تا گرفتار افت نشوم. البته برای شروع تمرینات تخصصی و مشابه در آب نیاز به دستگاه اکومتری یا شبیه ساز قایقرانی دارم که تا امروز این دستگاه برای من تهیه نشده است، امیدوارم با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی زودتر این دستگاه برای من فراهم گردد تا از تمرینات تخصصی خود بیش از این عقب نیفتم.
وی اظهار داشت: هر چند از نظر آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم اما در اوج نیستم، تلاش می کنم وضعیت بدنی خودرا به همین شکل حفظ کنم تا با شروع اردوها گرفتار مشکل نشوم. البته اگر از دستگاه شبیه ساز قایقرانی برخوردار بودم اساسا قدرت بدنی بهتری داشتم و در کنار انجام تمرینات بدنسازی، قدرت بدنی خودرا نیز افزایش می دادم.
تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی اشاره کرد: اگر مسئولین انتظار کسب مدال از من در پارالمپیک توکیو را دارند باید زودتر از این شرایطی را فراهم می کردند که در کنار آمادگی بدنی با بهره گیری از این دستگاه، توان عضلات و قدرت بدنی خودرا نیز افزایش می دادم تا راحت تر به اهداف پیش بینی شده دست پیدا می کردم. الان واقعا نمی دانم از نظر رکوردی در چه شرایطی قرار دارم.
بهروزی راد در آخر ضمن تشکر از حمایت های کمیته ملی پارالمپیک، اضافه کرد: امیدوارم دستگاه شبیه ساز قایقرانی هر چه سریعتر برای من فراهم گردد تا تمرینات تخصصی و مشابه در آب را زودتر شروع کنم. اساسا ادامه این روند با شرایط کنونی سبب افت رکوردم خواهد شد و تمام تلاش هایی که در گذشته برای افزایش رکوردم انجام داده بودم، از بین خواهد رفت.

منبع: