كرونا پدر را حریف دختر پینگ پنگ باز كرد

به گزارش فرم نو ملی پوش تنیس روی میز بانوان اظهار داشت: با شیوع ویروس كرونا قرنطینه شدم و با پدرم تمرین می كنم.

پریناز حاجیلو، ملی پوش تنیس روی میز در گفت و گو با ایسنا به پیگیری تمرینات خود در شرایط توقف کارهای ورزشی اشاره نمود و اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا قرنطینه شدم و با پدرم تمرین می کنم. بدنسازی هم انجام می دهم چون باشگاه ها تعطیل هستند اما خوشبختانه در خانه میز دارم.

او در مورد تاثیر تعطیلی ها بر آمادگی پینگ پنگ بازان بیان کرد: اساسا تاثیر گذاشته است چون هر چه در خانه با پدرم تمرین کنم مثل حریف تمرینی در باشگاه نیست. علاوه بر این در اردوی تیم ملی بودیم و تمرینات خوبی داشتیم اما به سبب شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. با این وجود مجبور هستیم با این شرایط کنار بیاییم اما پس از گذشت دو یا سه هفته باردیگر آمادگی خودرا به دست می آوریم.

حاجیلو در مورد عملکرد خود در سال ۹۸ اظهار داشت: مصدومیت خیلی سختی داشتم و نزدیک چهار ماه بازی نکردم. همه مسابقات ایرانی، تورهای خارجی و مسابقات آسیایی را از دست دادم اما دو هفته پس از بازگشت به جریان رقابت ها در تور ایرانی سوم شدم و پس از گذشت چهار هفته در انتخابی تیم ملی خیلی خوب کار کردم و نفر چهارم شدم.

این بازیکن در مورد شانس ایران برای حضور در جمع ۳۲ تیم مسابقات جهانی که مهرماه برگزار می شود، اظهار داشت: با عملکرد خوبی که داشتیم دو سال پیش در دسته دوم مسابقات جهانی باقی ماندیم و چند رده خودرا ارتقا دادیم. امیدوارم که امسال هم با تمرینات و اردوهایی که فدراسیون در نظر می گیرد، بتوانیم جایگاه خودرا بالاتر ببریم.

حاجیلو در آخر اظهار داشت: امیدوارم این بیماری زودتر تمام شود و همه ورزشکاران و مردم به روال عادی زندگی خود برگردند.

منبع: