سفارش معاون وزیر ورزش در مورد سودجویی های فضای مجازی درایام كرونا

به گزارش فرم نو معاون وزیر ورزش در توسعه ورزش همگانی تصریح كرد كه مردم مراقب سودجویانی كه در این روزهای كرونایی برای عرضه برنامه های ورزش در منزل درخواست وجه می كنند، باشند.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران در بحران كرونا اظهار داشت: در این روزها كه مردم در منزل هستند تلاشهای زیادی برای ارتقای سلامتی آنها با سفارش به ورزش صورت می گیرد.
وی افزود: خوشبختانه بخش های در رابطه با وزارت ورزش و جوانان شامل فدراسیون های ورزشی و مربیان عزیز تلاش می كنند تا الگوهای خوبی را به منظور زندگی با ورزش و سلامتی ارائه نمایند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان كرد: متاسفانه در این ایام مثل سایر بخش ها امكان دارد در ورزش هم سودجویی هایی در این خصوص صورت بگیرد و افرادی تحت عنوان مربی و كارشناس بخواهند از مردم در فضای مجازی سوء استفاده و حتی درخواست وجه كنند كه ما سفارش می نماییم مردم مراقب این افراد باشند.
وی تصریح كرد: تمام برنامه های عرضه شده توسط وزارت ورزش، فدراسیون ها و مربیان زیرمجموعه آنها به صورت كاملا مجانی است و به هیچ عنوان كسی نباید از مردم درخواست وجه كند.
احمدی در انتها اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برنامه های آموزشی گسترده ای را تا آخر كرونا با همكاری فدراسیون ها پیش بینی كرده است. از مردم خواهش می نماییم اجازه ندهند سودجویان از این آب گل آلود سوء استفاده كنند.