رئیس كمیته بین المللی پارالمپیك: تغییر زمان برگزاری المپیك و پارالمپیك یك چالش راهبردی بزرگ است

فرم نو: اندرو پارسونز از اعلام حمایت IPC از تصمیم كمیته بین المللی المپیك برای رقابت های توكیو آگاهی داد.

به گزارش فرم نو به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اندرو پارسونز، شب گذشته در پیامی از IPC تصمیم كمیته بین المللی المپیك برای رقابت های توكیو حمایت كرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
«من، IPC و همه ی اعضای جنبش پارالمپیك كاملاً از تصمیم كمیته ی بین المللی المپیك برای جستجوی سناریوهای مختلف در اجرای رقابت های توكیو، همچون به تعویق اقتادن مسابقات، حمایت می نماییم.
زندگی انسان ها از هر چیزی مهم تر است. هم اكنون، برای كمك به قطع شیوع این بیماری خطرناك كه بر جامعه جهانی تاثیر بدی گذاشته است، در خانه ماندن برای همه و ورزشكاران حیاتی و ضروری می باشد.
در مورد رقابت های توكیو، باتوجه به شرایط پیش بینی نشده ای كه اخیراً با روبه رو شده ایم، سلامتی هر یك از شركت كنندگان اولویت اول است و اجرای این تصمیم صحیح ترین كار امكان دارد.
چهار هفته آینده، به جهت اینكه مشخص شود آیا سلامت جهانی پیشرفتی خواهدنمود یا خیر برای ما زمان كافی فراهم خواهدنمود و به ما تصویر روشن تری جهت بررسی راهكارهای مختلف همچون تغییر تاریخ برگزاری مسابقات می دهد.
تغییر زمان برگزاری رقابت های المپیك و پارالمپیك یك چالش راهبردی بزرگ است و بدین سبب IPC از هر گامی كه المپیك در این راستا بردارد، حمایت می كند.»

منبع: