افشین داوری: كسب سهمیه های باقیمانده المپیك در اولویت فدراسیون دوومیدانی است

به گزارش فرم نو رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برنامه هایش برای اداره این فدراسیون اظهار داشت: كسب سهمیه های باقی مانده المپیك نخستین برنامه ما در فدراسیون است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، افشین داوری در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: ابتدا از آقای كیهانی و فدراسیون قبلی تشكر می كنم. من یك كاندیدا بودم و باتوجه به صحبت های رئیس مجمع صحت برگزاری این انتخابات تایید شد و نهایتاً این مجمع اجرا شد.
رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی اشاره كرد: جامعه ورزش خواهان برگزاری بموقع مجامع هستند. ما شانس این را داریم كه چند ورزشكار ما سهمیه المپیك را بگیرند.
وی در مورد برنامه هایش برای اداره فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: ما سه هدفگذاری كوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت را برای این رشته در نظر گرفته ایم كه در ابتدا باید تلاش نماییم سهمیه های باقی مانده را بتوانیم كسب نماییم. چند ورزشكار داریم كه در انتظار برگزاری مسابقات انتخابی هستند. باید این ورزشكاران را حمایت نماییم.
افشین داوری در مورد برنامه های میان مدت فدراسیون اظهار داشت: در این بخش وارد بازیهای آسیایی خواهیم شد كه چند ورزشكار ما شانس خوبی برای موفقیت در این بازیها دارند. ما ورزشكارانی داریم كه برای این مسابقات شانس بالایی دارند و می توانند به موفقیت برسند.

منبع: