سرمربی والیبال بانوان كاشان: موافق اعلام تیم قهرمان نبودم

فرم نو: سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس كاشان می گوید با تصمیم فدراسیون در خصوص اعلام تیم قهرمان موافق نبوده است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، فدراسیون والیبال بعد از آنكه مسابقات لیگ بانوان را به سبب شیوع ویروس كرونا لغو نمود، روز گذشته رده بندی تیم ها را اعلام نمود. بر این اساس سایپا در جایگاه نخست و بعنوان قهرمان معرفی گردید. علی فتاحی، دبیر فدراسیون والیبال در مورد اعلام رده بندی تیم ها به ایسنا اظهار داشت كه سایر تیم ها مخالفت و اعتراضی نداشتند.
اما فاطمه شعبان، سرمربی تیم باریج اسانس كاشان كه در جایگاه سوم لیگ قرار دارد، در گفت و گو با ایسنا به تصمیم فدراسیون اشاره نمود و اظهار داشت: تصمیمی است كه فدراسیون گرفته و ما هم موافق نبودیم كه رده بندی تیم ها مشخص شود چون امسال، مسابقات پلی آف داشت و نمی دانم فدراسیون بر چه اساسی قهرمان را معرفی نمود اما از آنجایی كه مسابقات تعطیل شده است، دلیلی بر اعتراض ندیدیم.
وی در ادامه اضافه كرد: سایپا تیم خوبی است و تا اینجا نتایج خوبی به دست آورده، اما از آنجایی ك قرار بود پلی آف اجرا شود و تا روز آخر تكلیف قهرمان مشخص نمی شد، موافق اعلام رده بندی نبودم.
شعبان بیان كرد: موافق برگزاری مسابقات پس از عید نیستم چون آماده نگه داشتن تیم ها و جمع كردن بازیكنان كار غیرممكنی است. علاوه بر این قراردادها هم تا آخر اسفند است و از سویی دیگر به خاطر این بیماری نمی توانیم، تمرین نماییم در نتیجه بدن ها در حالت استراحت قرار می گیرد. البته فدراسیون هم باتوجه به شرایطی كه پیش آمده است، كار دیگری نمی توانست بكند. چاره ای نبوده اما می شد مثل مردان اعلام نكنند و فقط بگویند هر تیمی می خواهد برای قهرمانی آسیا درخواست بدهد.

منبع: