لطمه دیدگی شدید حمیده عباسعلی در اتریش بعلاوه فیلم

فرم نو: كاپیتان تیم ملی كاراته بانوان ایران كه در رقابت های اتریش موفق به كسب سهمیه المپیك شد، در ثانیه های پایانی شدیدا لطمه دید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در جریان دیدار فینال وزن ۶۸+ كیلوگرم رقابت های لیگ جهانی كاراته وان در سالزبورگ اتریش، حمیده عباسعلی در ثانیه های پایانی مبارزه برابر سیلیكو فراكوتی از ایتالیا در زمان حمله حریف و در صورتیكه قصد دفاع داشت، با مصدومیت شدید زانو مواجه گردید.

عباسعلی به هر شكل ممكن بر روی پای خود ایستاد و ۲ ثانیه پایانی مبارزه را پشت سر گذاشت تا در نهایت با برتری ۲ بر یك به مدال طلا برسد و سهمیه المپیك ۲۰۲۰ را قطعی كند اما شدت مصدومیت او به حدی بود كه با كمك دیگران تاتامی را ترك كرد و بلافاصله راهی بیمارستان شد.

پزشكان اتریشی بعد از گرفتن MRI، لطمه دیدگی وی را شدید تشخیص دادند و اعلام نمودند باید حداقل شش هفته استراحت مطلق داشته باشد و بعد از آن اقدامات درمانی را آغاز كند.

در حالی كه قرار بود تیم های ملی كاراته مردان و زنان ایران بعد از این مسابقات، اردوی ۱۰ روزه خودرا در فرانكفورت آلمان برگزار كنند و سپس راهی رقابت های لیگ جهانی مراكش شوند، حمیده عباسعلی به سبب لطمه دیدگی شدید و ضرورت بازگشت هر چه سریع تر به تهران برای تشخیص دقیق میزان لطمه دیدگی و آغاز روند درمان، مقرر است ظرف یكی دو روز آینده عازم تهران شود.

با این اوصاف احتمال حضور یا عدم حضور عباسعلی در رقابت های المپیك ۲۰۲۰ بعد از بررسی های دقیق پزشكان در تهران مشخص خواهد شد.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

منبع: