فریده شجاعی: با رعایت اصول بهداشتی لیگ بسكتبال بانوان را برگزار می نماییم

فرم نو: نایب رییس بانوان فدراسیون بسكتبال می گوید به سبب آغاز اردوهای تیم ملی باید دیدارهای لیگ برتر اجرا شود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در صورتیكه ویروس كرونا بعضی از مسابقات ورزشی را لغو كرده است اما دیدارهای لیگ برتر بسكتبال بانوان انجام می شود.
فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون بسكتبال در مورد برگزاری مسابقات بانوان به ایسنا اظهار داشت: روزهای آخر لیگ برتر است، دیدارهای رفت تمام شده و دیدار برگشت رده بندی هم به انتها رسید كه فردا پس از بازی سوم جایگاه تیم های سوم و چهارم مشخص می شود. دیدار فینال هم پنجشنبه برگزار می گردد اما لیگ یك و دو را تعطیل كردیم.
وی در ادامه اضافه كرد: بازی ها را بدون تماشاگر برگزار می نماییم. تیم گرگان باید تا روز بازی به تهران بیاید و ما نمی توانیم این مسابقه را لغو نماییم چون قرارداد بازیكنان تمام و تمرینات تیم ملی آغاز می شود كه باید دو سفر برای كسب سهمیه المپیك انجام بدهیم، بدین سبب نمی توانیم كاری نماییم. البته الان جلسه داریم و باید تصمیم نهایی را بگیریم اما فكر می كنم این بازی اجرا شود.
نایب رییس بانوان فدراسیون بسكتبال بیان كرد: خیلی جاها بازی می كنند. بازی تیم ملی بسكتبال با قطر و دیدار رده بندی لیگ بانوان هم انجام شد. با رعایت اصول بهداشتی باید كارمان را انجام دهیم.
شجاعی در پاسخ به این پرسش كه آیا امكانات لازم برای چك كردن وضعیت سلامتی بازیكنان را دارید؟ اظهار داشت: ما سالن و توپ را ضدعفونی می نماییم و تا جایی كه به ما مربوط می شود اصول بهداشتی را رعایت می نماییم. ممكنست با فدراسیون پزشكی تماس بگیریم تا همراه با تست دوپینگ برای چك كردن درجه حرارت بازیكنان پزشك به محل مسابقه بفرستند.

منبع: