سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن اصفهان: باریج در خانه با هوادارانش برد، ما در خانه بدون آنها

به گزارش فرم نو ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: به سبب پیش گیری از شیوع ویروس كرونا و برمبنای دستور العمل وزارت ورزش و فدراسیون والیبال بازی روز گذشته (دوشنبه-5 اسفند) ما در مقابل باریج اسانس بدون تماشاگر اجرا شد.
فریبا صادقی در گفتگو با ایسنا، در مورد بازی تیمش مقابل باریج اسانس و پیروزی ۳ بر صفر، اظهار نمود: باتوجه به حساسیتی كه این بازی داشت، چون برنده این دیدار رده دوم جدول را از آن خود می كرد دو تیم در كوشش برای این نتیجه بودند. به علت شرایط خاصی كه كشور با آن مواجه می باشد و برنامه ریزی های ایمنی برای جلوگیری از كرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار گردید كه این مورد كار را برای ما سخت می كرد. چون در دور رفت در كاشان باریج از امتیاز تماشاچیان بهره برد و هم از موقعیتی كه تیم ما دو بازیكن صدمه دیده داشت.
وی درباره عملكرد بازیكنانش اظهار داشت: آنها منتظر دور برگشت و بازی با تیم باریج بودند، چون می دانستند در دور رفت تیم همیشگی نبودند و در این بازی حتی در امتیازات حساس هم برنده بودند و تصمیمی كه برای ۳ بر صفر كردن این بازی گرفته بودند را عملی كردند.
صادقی در ارتباط با تیم باریج اسانس كاشان اظهار نمود: ما در دور رفت خوب كار نكردیم و همین سبب شد كه آنها قدرت بگیرند، در چند هفته گذشته كه چند بازی در تهران شاهد بودم، مثل باریج در مقابل سایپا و اكسون به نظرم به خوبی دور رفت بازی نكردند. در بازی مقابل ما هم تلاششان را كردند و از پتانسیل بازیكنانشان استفاده شد، اما بازیكنان ما كاملا بر بازی مسلط بودند.

منبع: