محمود فرهنگی كاندیدای انتخابات مجلس تهران

در ادامه با محمود فرهنگی كاندیدای تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس انتخابات مجلس شورای اسلامی از زبان خودشان آشنا می شویم.

محمود فرهنگی هدف از حضورشان را در انتخابات ، عشق و علاقه به میهن  و حضور قشر جوان  و ایجاد تحول و بازنگری در قوه مقننه مطابق با شرایط و مسائل روز جامعه می دانند. همچنین کمک به حل معضل بیکاری و استفاده از نیروی جوان و همچنین تسهیل شرایط ازدواج و مسکن جوانان و وضعیت اقتصادی و معیشتی هموطنان  جزو برنامه های ایشان می باشد. با ما همراه باشید تا از زبان محمود فرهنگی با بیوگرافی و سوابق ایشان آشنا شویم.
 
 
اینجانب محمود فرهنگی در سال 1353  در یک خانواده مذهبی در تهران بدنیا آمدم ، تحصیلات ابتدایی خود را در کرج آغاز نمودم ، از همان زمان با مسجد محل آشنا و در پایگاه بسیج مسجد عضو شدم.
با ورود به دوران متوسطه عضو  انجمن اسلامی  دبیرستان شدم  ضمن آنکه فعالیت خود در را در بسیج افزایش داده و به عضو فعال در آمدم.
پس از انجام خدمت وظیفه در نیروی انتظامی ، در سال 77 به استخدام شرکت سهامی بیمه ایران درآمدم .
در سال 78 با قبولی در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در رشته مدیریت بیمه مقطع کارشناسی مشغول تحصیل شدم.
در همان ایام به عضویت  پایگاه بسیج بیمه ایران در آمدم  و در فعالیتها و مناسبتهای فرهنگی و مذهبی  در شرکت حضوری موثر داشتم.
در سال 90 با قبولی در آزمون کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز ادامه دادم و در سال 93 فارغ التحصیل شدم.
در حال حاضر عضو شورای پایگاه بسیج و مسئول قرآن و عترت بیمه ایران هستم.
طی سالهای 95 لغایت 98 عضو هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان بیمه ایران بودم.
اینجانب از بدو استخدام تا الان در واحد بازنشستگی بیمه ایران، و اکنون بعنوان مسئول صندوق بازنشستگی بیمه ایران مشغول فعالیت میباشم و  با مسائل و مشکلات بازنشستگان و اقشار کم درآمد آشنا هستم.
در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی سال 94 از حوزه انتخابیه تهران بطور مستقل کاندید شدم.
اینجانب همواره پیرو ولایت فقیه و مطیع اوامر رهبری بوده و هرگز عقیده و دیدگاهی مخالف آن نداشتم و بعنوان یک سرباز کوچک در خدمت اسلام و مسلمین و کشور عزیزمان ایران اسلامی بوده و خواهم بود.
هدف از حضور در عرصه انتخابات ، عشق و علاقه به میهن  و حضور قشر جوان  و ایجاد تحول و بازنگری در قوه مقننه مطابق با شرایط و مسائل روز جامعه می باشد. کمک به حل معضل بیکاری و استفاده از نیروی جوان و همچنین تسهیل شرایط ازدواج و مسکن جوانان و وضعیت اقتصادی و معیشتی هموطنان  از مهمترین مسائل و موضوعات کنونی جامعه امروز می باشد.
 
با آقای محمود فرهنگی کاندیدای تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، با کد نامزدی 6865 می توانید در سایت مجلس ایران بیشتر آشنا شوید.