ژاله فرامرزیان: 70 درصد منابع مالی به حساب فدراسیون ها پرداخت شده است

به گزارش فرم نو معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: 70 درصد پرداخت ها به فدراسیون های ورزشی تابحال محقق شده است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، ژاله فرامرزیان كه در نشست مشترك روسای فدراسیون های ورزشی با حضور مسعود سلطانی فر و سیدرضا صالحی امیری سخن می گفت، اشاره كرد: تابحال حدود ۷۰ درصد پرداخت ها به فدراسیون ها محقق شده است و ۳۰ درصد مابقی نیز تا دو ماه آینده صورت خواهد گرفت.
ایشان سپس با اشاره به اهمیت حضور آماده ورزشكاران كشورمان در المپیك ۲۰۲۰ توكیو توضیحاتی را درباب برنامه های حمایتی وزارت ورزش و جوانان از المپین ها ارائه نمود.
معاون وزیر ورزش و جوانان، همین طور اعلام نمود كه بر طبق مصوبه ستاد عالی بازی های المپیك در خصوص حمایت مالی از ورزشكارانی كه موفق به كسب سهمیه شده اند، در این خصوص منابع لازم به حساب فدراسیون ها پرداخت شده است.
وی اصرار كرد كه این تخصیص ویژه ورزشكاران المپیكی است و فدراسیون ها پس از پرداخت پول به ورزشكاران باید رسید پرداخت ها را تحویل دهند.
فرامرزیان درانتها توضیحاتی را درباب ماده ۲۵۱ ارائه كرد و از تمامی فدراسیون ها خواست دراین ارتباط با ارائه اطلاعات پرونده خودرا تكمیل كنند.

منبع: