آغاز پلی آف بسكتبال بانوان

فرم نو: مرحله پلی آف بسكتبال بانوان با برتری گروه بهمن، بانوان شهر گرگان، نامی نو اصفهان و پالایش نفت آبادان شروع شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دیدارهای اول مرحله پلی آف بسكتبال بانوان امروز (شنبه) اجرا شد. علاوه بر این چهار تیم هم در مرحله حذفی مقابل هم قرار گرفتند كه درانتها دور رفت و برگشت دو تیم بازنده به لیگ دسته یك سقوط می كنند.

در آغاز مرحله پلی آف تیم های پاز و گروه بهمن تهران مقابل هم قرار گرفتند كه درانتها گروه بهمن با نتیجه ۶۵ بر ۵۱ به پیروزی رسید. این تیم در مرحله گروهی بعنوان صدرنشین گروه دوم راهی پلی آف شد.

نامی نو اصفهان هم كه بعنوان تیم دوم گروه به این مرحله رسیده با حساب ۶۴ بر ۴۱ خانه بسكتبال هرمزگان را از پیش رو برداشت. شاگردان نیكا بیك لیك لی در تیم بانوان شهر گركان ۱۲۰ بر ۸۸ مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد به پیروزی رسید. بانوان شهر گرگان در مرحله قبل تیم صدرنشین گروه اول بود. در آخرین دیدار مرحله پلی آف هم تیم های آسمان سترگ سپهرداد ۸۲ بر ۱۰۲ مغلوب پالایش نفت آبادان شد.

دور برگشت مرحله پلی آف پنجشنبه، ۱۰ بهمن برگزار می گردد كه درانتها چهار تیم به نیمه نهایی صعود می كنند. البته در صورتیكه تیم ها درانتها دور رفت و برگشت هر كدام به یك پیروزی دست پیدا كرده باشند، بازی سومی هم در نظر گرفته می شود.

نتایج كامل بازی های دور رفت مرحله پلی آف بسكتبال بانوان به شرح زیر است:

آویژه صنعت پارسا مشهد ۸۸ _ ۱۲۰ بانوان شهر گرگان

خانه بسكتبال هرمزگان ۴۱ _ ۶۴ نامی نو اصفهان

پاز تهران ۵۱ _ ۶۵ گروه بهمن

آسمان سترگ سپهرداد تهران ۸۳ _ ۱۰۲ پالایش نفت آبادان

نتایج دیدارهای مرحله مرحله حذفی به شرح زیر است:

خانه بسكتبال كردستان۵۷ _ ۷۱ شكلی تهران

ستاد شركت ملی گاز تهران ۶۴ _ ۴۲ خانه بسكتبال فارس

منبع: