ثوری در پاسخ به مهر: شرایط كسب سهمیه بوكس تغییر نكرده

به گزارش فرم نو رئیس فدراسیون بوكس اظهار داشت: بااینكه شرایط مسابقات كسب سهمیه المپیك تغییر كرده است اما شانس ما در كسب سهمیه المپیك تفاوت چندانی نكرده است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوكس در نشست خبری امروز این فدراسیون اظهار داشت: خدا را شاكریم كه گروه اقتصادی ملل در این شرایط اقتصادی حمایت مالی فدراسیون بوكس را بر عهده گرفته است.
وی اضافه كرد: این گروه همین طور مهدی خسروی بوكسور كولبر را استخدام كرده است كه ما از این بوكسورمان قول گرفته ایم تا از این به بعد فقط به بوكس خود بپردازد.
ثوری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینكه باتوجه به تغییر شرایط كسب سهمیه المپیك و همین طور جذب اسپانسر قول چند سهمیه را می دهید اظهار داشت: درست است كه همه می گویند سهمیه های آسیا اضافه شده است و در سه وزن اول ۶ نفر و در سه وزن دوم ۵ نفر و در وزن های بعدی هم به همین شكل تعداد سهمیه اضافه شده است.
وی اضافه كرد: لازم است كه جهت تنوری اذهان عمومی بگویم در مسابقات روسیه از ۶ تیم برتر دنیا ۴ تیم آسیایی بودند بدین سبب آسیایی ها از برترین های جهان هستند و مبارزه با آنها بسیار دشوار است.
رئیس فدراسیون بوكس اشاره كرد: بعلاوه ما در چند سال قبل در سیدبندی هم قرار نگرفته ایم بدین سبب شرایط كسب سهمیه المپیك برای ما تفاوتی نكرده است و نه خیلی سخت و نه خیلی آسان است. در گذشته سهمیه در ۲ یا ۳ مرحله كسب می شد اما امسال متفاوت شده است.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباب وضعیت وضعیت مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در كوشش برای كمك به این عزیزان هستیم. تابحال دو كامیون ارسال شده است و به دنبال این هستیم كه با كمك المپیك های نام آور كمك بیشتری به آنها نماییم.

منبع: