اسبقیان خبر داد: ۱۲ آذر انتخابات ورزش های رزمی

به گزارش فرم نو مدیركل امور مشترك فدراسیون های ورزشی اظهار داشت: انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی ۱۲ آذر برگزار می گردد و آخر ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی چهارم آذر است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: وقتی یك ملی پوش سابق در مقابل معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پانزده رای بدست می آورد نشان از عدالت و سلامت در مجامع انتخاباتی دارد.
مدیركل امور مشترك فدراسیون های ورزشی افزود: تاكید دكتر سلطانی فر به سلامت در انتخابات است كه نمونه بارز آن در والیبال خویش را نشان داد. اگر هم انتخاباتی عقب افتاد صرفا دو دلیل عمده دارد. یا بررسی استعلام ها از مراجع قانونی طول كشیده است یا تدبیر وزارت ورزش و جوانان بازگشت آرامش و ثبات به فدراسیون مورد نظر بوده تا بدون لطمات احتمالی شرایط انتخابات فراهم شود.
وی اضافه كرد: ثبات مدیریت در فدراسیون ها برای ما مهم می باشد و بنابراین بزودی روز دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی را برگزار می نماییم و ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی هم تا چهارم آذر تمام می شود. امروز سرپرست فدراسیون تنیس روی میز هم ارائه شد و همینطور ثبت نام از نامزدهای فدراسیون تنیس هم بزودی آغاز خواهد شد.
اسبقیان در انتها اظهار داشت: تلاش بر این است حتی الامكان از تصمیمات احساسی پرهیز و بر مبنای نظر كارشناسی و خرد جمعی تصمیم گیری شود. دوره ریاست فدراسیون های موتور سواری و اتوموبیل رانی، ورزش های دانشگاهی و شطرنج هم تا آخر سال تمام می شود و بلافاصله با تعیین سرپرست مراحل انتخاباتی آن فدراسیون ها را پیگیری می نماییم.