نمره قبولی به میزبانی كبدی جوانان جهان؛ سرور: نشانه مثبت گرفتیم

به گزارش فرم نو دبیركل كنفدراسیون كبدی آسیا و سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم كیش از برگزاری مطلوب اولین دوره رقابت های كبدی جوانان جهان ابراز رضایت كردند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، اولین دوره مسابقات كبدی جوانان جهان از ۲۰ تا ۲۴ آبان با حضور ۱۳ تیم به میزبانی سالن چند منظوره المپیك كیش برگزار گردید و با قهرمانی تیم جوانان ایران به پایان رسید.
محمدتقی امیری خراسانی با اشاره به برگزاری این رویداد جهانی در جزیره كیش و رضایت تیم های شركت كننده از حضور در ایران اظهار داشت: برای برگزاری این رویداد از ماهها قبل برنامه ریزی كرده بودیم و سعی كردیم بهترین امكانات را در اختیار تیم های شركت كننده قرار دهیم كه خدا را شكر با رضایت كامل میهمانان همراه شد و آنها با خاطره ای خوش ایران را ترك كردند.
سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم كیش افزود: برای برگزاری این رویداد جهانی فدراسیون كبدی، سازمان منطقه آزاد كیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم و سایر ارگان ها، سازمان ها و نهادهای جزیره دست به دست هم دادند و توانستیم میزبانی شایسته ای از تیم های شركت كننده داشته باشیم.
امیری خراسانی به رضایت تیم های شركت كننده از حضور در جزیره كیش اشاره نمود و اظهار داشت: همانطور كه علاقمندان به ورزش دیدند این مسابقات در سالنی كه به زیبایی تزئین شده بود و امكانات كامل را به همراه داشت برگزار گردید و مورد استقبال و تقدیر میهمانان قرار گرفت. ضمن اینكه دیدار فینال و مراسم اختتامیه با شكوه خاصی برگزار گردید كه مورد تمجید مسؤلان و میهمانان قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح كرد: باید از دكتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش، دكتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون كبدی، وزارت ورزش و جوانان و تمامی دست اندركاران جهت برگزار شدن موفق و با شكوه این رقابت ها تشكر كنم.
همچنین محمد سرور دبیركل كنفدراسیون كبدی آسیا كه برای حضور در این مسابقات به كیش سفر كرده بود در مورد میزبانی جزیره كیش اظهار داشت: خوشحالم به ایران و جزیره كیش آمدم و به نظر من این كشور پتانسیل زیادی برای برگزاری مسابقات دارد.
وی افزود: این میزبانی واقعا یك نشانه مثبت برای آینده ایران است و امیدوارم باردیگر به ایران برای رقابتهای بزرگتر بیایم.