مربی تیم ملی شیرجه: نتایج شیرجه روهای ایران در قهرمانی آسیا رضایت بخش بود

به گزارش فرم نو شهنام نظر پور درباره نتایج رده های سنی شیرجه روهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با عنایت به اینكه بعضی از شیرجه روها اولین اعزام برون مرزی را تجربه می كردند نتایج رضایت بخش بود.

مربی تیم ملی شیرجه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نتایج شیرجه روهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا – رده های سنی اظهار داشت: نتایج ملی پوشان راضی كننده بود. به غیر از رده سنی بزرگسالان سایر رده های سنی برای اولین بار بود كه اعزام برون مرزی داشتند. بنا بر این آماده سازی شیرجه روها از نظر روحی و روانی مشكل بود.
شهنام نظر پور اضافه كرد: اما حدودا بعد از گذشت یك ماه از فیكس شدن نفرات اعزامی بسیار روی مسائل روحی روانی كار كردیم و توانستیم با تصویر سازی شرایط مسابقه را برای آنها توضیح دهیم و جو مسابقات را ترسیم نماییم. خداروشكر بیشتر ملی پوشان مانند تمرینات شیرجه زدند.
وی اشاره كرد: با وجود اینكه استخر مسابقات رو باز بود و شیرجه روهای ایران در این شرایط تمرین زیادی نداشتند اما نتایج رضایت بخش بود. تیم ملی فقط یك هفته قبل از اعزام به رقابت ها در استخر قهرمانی شیرودی آن هم بدون دایو تمرین داشت و فقط توانستیم تمرینات روی سكو را انجام دهیم.
نظرپور درباره حضور خود در كادرفنی نیز اظهار داشت: لطمه دیسك كمرم همچنان پابرجا می باشد و نمی توانم تمرین كنم بنا بر این با صلاحدید فدراسیون و كادرفنی بعنوان مربی در كنار تیم بودم.
به گزارش فرم نو به نقل از مهر، تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا – رده های سنی با كسب پنج مدال نقره و دو برنز پایان یافت.

منبع: