در مدت ۲ روز كارگاه روزنامه نگاری ورزشی با حضور نخبگان رسانه ای كشور در انزلی

به گزارش فرم نو كارگاه بازآموزی روزنامه نگاری ورزشی، با حضور نخبگان رسانه ای كشور به مدت دو روز در بندر انزلی برگزار می گردد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، كارگاه بازآموزی روزنامه نگاری ورزشی، با حضور نخبگان رسانه ای كشور به مدت دو روز در ایام پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مهر ماه امسال در بندر انزلی برگزار می گردد.
در این كارگاه آموزشی خبرنگاران و عكاسان ورزشی با شیوه های نوین فعالیت رسانه ای در این دو حوزه با حضور پژمان راهبر «سردبیر وبسایت ورزش سه»، مهدی هژبری «سردبیر روزنامه خبر ورزشی» و فرشاد عباسی «عكاس ورزشی» آشنا می شوند.
كارگاه آموزشی روزنامه نگاری ورزشی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انزلی برگزار می شود، شركت كنندگان با مباحثی همچون خبرنویسی، هنر مصاحبه، گزارش خبری، تحلیل و سوژه یابی، هنر تیترزدن، عكاسی خبری و خبرنگاری مستند در رسانه های جدید آشنا می شوند.
لازم به ذكر است شركت در این كارگاه مجانی بوده و شركت كنندگان از میان متقاضیان بالای ۱۵ سال دارای تجربه حداقلی در این زمینه، پس از عرضه مشخصات فردی، شماره تماس و رزومه ی فرهنگی-ورزشی خود تا تاریخ ۲۲ مهرماه به نشانی kalagan.sports@gmail.com می توانند در این دوره بازآموزی حضور پیدا كنند.