كاپیتان تیم بانوان دریژنو: هوادار ساری با مشت به سر هیئت مدیره ما زد!

فرم نو: كاپیتان تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر وقوع درگیری در بازی این تیم با شهرداری ساری را تایید نمود و ادعا نمود كه شدت درگیری آنقدر بالا بوده كه داور باید بازی را متوقف می كرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان و در جریان دیدار دو تیم شهروند ساری و دریژنو فرخشهر كه به میزبانی ساری برگزار شد، حواشی مختلفی بوقوع پیوسته است. طبق گفته لیلا بریانیان، سرپرست تیم دریژنو درگیری از جایی شروع شد كه هواداران تیم ساری به دروازه بان و نیمكت نشینان تیم دریژنو فحاشی می كنند. البته تیم شهرداری ساری رخ دادن درگیری را تكذیب كرده است.
با این وجود معصومه همتی، كاپیتان تیم فوتسال دریژنو فرخشهر وقوع درگیری را تائید كرد و در گفتگو با ایسنا ادعا كرد: دراین بازی مردان را به سالن راه داده بودند و از این تعجب كردیم. البته با این مساله مشكلی نداشتیم. حدود ۱۵ تماشاگر از تیم ساری و مدیرعامل و دو نفر از اعضای هیئت مدیره ما به سالن وارد شدند.
وی در این مورد اضافه كرد: نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع كردیم و با حساب ۳ بر ۲ پیش افتادیم. مردان تیم ساری پشت دروازه ما نشسته بودند و مثل اینكه یكی از مردان آنها به گلر و نیمكت ما فحاشی كرده بود و همین موجب شروع درگیری شد.
وی در مورد شدت درگیری، مدعی شد: درگیری صورت گرفت و حتی دست مدیرعامل ما هم زخم شد. به چشم خودم دیدیم كه آقایان آنها با مشت به سر یكی از اعضای هیئت مدیره ما زدند. به داور گفتم بازی را متوقف كنید چون حاشیه ها پشت دروازه ما اتفاق می افتاد و صدا هم زیاد بود اما داور گفت مهم نیست و عوامل بیرون كنترل می كنند، در صورتیكه اصلا نیروی انتظامی در سالن نبود و بعد از آن كه درگیری صورت گرفت به پلیس زنگ زدند. داور و ناظر نتوانستد این مساله را مدیریت كنند.
كاپیتان تیم دریژنو فرخشهر در واكنش به اینكه تیم ساری به وجود آمدن درگیری بین هوادارن تیم ها را رد كرده است، اظهار داشت: واقعا تعجب می كنم كه چرا این حرف را زدند چون درگیری بالا بود و زد و خورد داشت. حرف آنها را تكذیب می كنم چون درگیری آنقدر بالا بود كه بازی باید متوقف می شد.
همتی در پاسخ به این پرسش كه آیا تماشاگران زن هم درگیری داشتند، ادعا كرد: نیمه دوم حاشیه زیادی داشت و جنگ روانی بالا بود. تماشاگران ساری به ما فحاشی و به داوری اعترض می كردند اما خانم ها درگیر نشدند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، با وجود اینكه بازیكنان و كادر فنی تیم دریژنو معتقد به درگیری بین هواداران تیمم هاهستند اما تیم ساری و شهرزاد نصیری، مسئول لیگ بانوان وقوع درگیری را تكذیب كردند.

منبع: