پاسخ كتایون اشرف به یك اعتراض: اعزام اسد بیگی ارتباطی به فدراسیون ندارد

به گزارش فرم نو نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: اعزام نیروانا اسد بیگی به مسابقات جهانی اسلالوم ارتباطی به فدراسیون ندارد بلكه او انتخاب IOC است.

كتایون اشرف در گفت و گو با ایسنا درباره اعتراضی كه نسبت به اعزام نیروانا اسد بیگی به مسابقات جهانی اسلالوم شده است، بیان كرد: با عنایت به اینكه اسد بیگی در مسابقات جوانان جهان بارسلونا مدال نقره گرفت و سپس در المپیك جوانان جهان چهارم شد بدین جهت در پروژه امیدهای كمیته بین المللی المپیك قرار گرفت. بر همین مبنا هم IOC او را برای مسابقات جهانی اسلالوم انتخاب نمود و انتخاب او و اعزامش ارتباطی با فدراسیون ندارد.
او افزود: كل هزینه ها هم با خود كمیته بین المللی المپیك است و مسابقات مهر ماه برگزار می گردد و مقرر است پیش از مسابقات نفراتی كه در پروژه امیدهای IOC هستند، در كمپ هم شركت نمایند.
اشرف در مورد اعتراضی كه فائزه روناسی نفر اول جوانان نسبت به این اعزام داشته است، اشاره كرد: همانطور كه گفت این اعزام ارتباطی به فدراسیون ندارد البته این مسابقات اسلالوم در رده بزرگسالان است نه جوانان. فائزه روناسی ورزشكار خوبی است جزو كسانی است كه درنظر داریم برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از او استفاده نمائیم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در مورد عملكرد بانوان در مسابقات جهانی آب های آرام اظهار داشت: ما زمان زیادی را از دست داده بودم بدین جهت هدف ما از شركت در مسابقات این بود كه ببینیم جایگاه ما و رقبایمان كجا است و تمرینات را بر چه اساسی باید انجام دهیم. انتظار خاصی از ملی پوشان در این مقطع نداشتیم اما برای كسب اطلاعات نیاز داشتیم در مسابقات جهانی شركت نماییم. هدف ما این است نقاط ضعف را به قوت تبدیل نماییم تا در قهرمانی آسیا موفق شویم.

منبع: