مربی قایقرانی بانوان: گرفتن سهمیه المپیك با ۴ ماه تمرین ممكن نبود

به گزارش فرم نو مربی تیم ملی بانوان قایقرانی آب های آرام اظهار داشت: گرفتن سهمیه المپیك در مسابقات جهانی كار بسیار سختی بود با این وجود از عملكرد بانوان راضی هستم و انتظاری كه داشتم را تا حدود زیادی برآورده كردند.
مهسا مجللی در گفتگو با ایسنا درباره ی عملكرد بانوان در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان بیان كرد: ركوردهای بانوان در مسابقات جهانی دقیقا همان ركوردهایی بود كه در تمرینات به آنها رسیده بودیم و واقعا انتظار بهتر از این را نداشتیم. پیش از اینكه به مسابقات جهانی هم اعزام شویم، گفته بودم هدف ما از شركت در مسابقات جهانی این است كه محكی بزنیم و همین طور ببینیم بقیه كشورهای آسیایی در چه جایگاهی قرار می گیرند تا در ادامه برنامه ریزی ما باید به چه صورت باشد.
مجللی در پاسخ به این پرسش كه برنامه ای برای كسب سهمیه المپیك نداشتید، اشاره كرد: گرفتن سهمیه المپیك در مسابقات جهانی كار فوق العاده سختی بود و اگر واقع بین باشیم با حدود چهار ماه تمرین انجام آن امكان پذیر نبود.
وی در مورد عملكرد آرزو حكیمی و هدیه كاظمی در قایق دونفره اظهار داشت: عملكرد قایق دونفره در مسافت ۲۰۰ متر واقعا خوب بود و در مسافت ۵۰۰ متر هم ركوردی كه به ثبت رساندند، حدودا همان بود كه در تهران ثبت كرده بودند اما با عنایت به اینكه در مسابقه تاكتیك جدیدی را انجام دادند، ركوردشان می توانست یكی دو ثانیه بهتر باشد اما در كل ركوردشان در همین حدود بود و انتظار عملكرد خیلی بهتر از این نداشتم.
مجللی در پاسخ به این پرسش كه حكیمی و كاظمی در قایق دونفره به خوبی هماهنگ شده اند یا هنوز به فرصت بیشتری نیاز هست، اشاره كرد: هماهنگ هستند اما برای كسب نتیجه بهتر اساسا به فرصت بیشتری نیاز داریم. از این به بعد هم برنامه ریزی مدون و جدی را هم در بخش كایاك و هم كانو برای قهرمانی آسیا داریم.
وی در مورد اینكه مدت زمان باقی مانده تا قهرمانی آسیا به جهت اینكه ملی پوشان كاملا آماده باشند، كافی هست یا خیر، اشاره كرد: درمدت زمانی كه داریم همه تلاشمان را می نماییم تا ملی پوشان به بالاترین سطح از آمادگی خودشان برسند.
وی در مورد عملكرد الناز شریفیان در قایق تك نفره قهرمانی جهان نیز اظهار داشت: الناز ورزشكار جوانی است. اساسا راه زیادی در پیش دارد و از عملكردش راضی بودم حتی توانست در این مسابقات ركورد زمانی خودش را بهتر كند. در مجموع بانوان خوب بودند و چیزی كه انتظار داشتیم را تا حدود زیادی برآورده كردند.

منبع: