برای اولین بار تقابل دو تیم با هدف آمادگی؛ مسابقه قایقرانان روئینگ و كایاك چهار نفره

فرم نو: دو تیم قایقرانی روئینگ و كایاك چهار نفره مردان كشورمان عصر امروز مسابقه دیدنی را در دریاچه آزادی برگزار كردند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، تیم های قایقرانی روئینگ و آبهای آرام كشورمان این روزها خودرا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان با هدف كسب سهمیه المپیك ۲۰۲۰ آماده می كنند. یكی از اهداف فدراسیون كسب سهمیه این بازیها در قایق های چهار نفره مردان است، قایقی كه سهمیه آن تنها در رقابتهای جهانی توزیع می شود و پاروزنان در صورتی می توانند به این سهمیه دست یابند كه در رقابتهای جهانی پیش رو در میان ده تیم اول قرار بگیرند.
برای نخستین بار در یك تمرین و مسابقه دیدنی، با هماهنگی افشین فرزام و حسین ملكی مربیان دو تیم روئینگ و كایاك مردان یك مسابقه دیدنی بین این دو تیم در مسافت ۵۰۰ متر اجرا شد.
در حالی این مسابقه عصر امروز شنبه ۲۲ تیرماه در محل دریاچه آزادی تهران برگزار شد، كه سبك پاروزدن، قایق و پاروهای هر دو تیم با هم متفاوت می باشد. درانتها این این مسابقه كه برای نخستین بار انجام شد تیم روئینگ مردان كشورمان با تركیب بهمن نصیری، میلاد الله وردیان، امیرحسین محمودپور و عاقل حبیبیان با اختلاف یك ثانیه برنده شد. تیم كایاك مردان هم با تركیب احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، امید احمدی و پیمان قویدل در این مسابقه حضور داشت.
با هماهنگی افشین فرزام و حسین ملكی مربیان دو تیم ملی كایاك و روئینگ ایران این مسابقه در مسافت ۵۰۰ متر اجرا شد.
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز از نزدیك مسابقه این دو قایق چهارنفره ایران را نظاره می كرد. با عنایت به اینكه كایاك ۴ نفره ایران خودرا برای رقابت های قهرمانی جهان و كسب سهمیه المپیك به میزبانی مجارستان آماده می كند این مسابقه تمرینی شرایط خوبی بود تا ملی پوشان ایران خودشان را محك بزنند.

منبع: