كم وكیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین

به گزارش فرم نو سرمربی تیم شهرداری بم كرمان می گوید باید به تیم هایی كه مشكل مالی ندارند و تا آخر از حمایت حامیان خود برخوردار می باشند اجازه حضور در لیگ را داد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم كرمان، با ۵۲ امتیاز در بالای جدول رده بندی قرار دارد. این تیم تا كنون ۱۸ بازی انجام داده كه از این تعداد ۱۷ برد و یك مساوی كسب كرده است. شاگردان مرضیه جعفری در تیم بم علاوه بر بیشترین امتیاز، تابحال بهترین خط دفاع و حمله را هم به نام خود ثبت كردند. آنها ۹۶ گل زده دارند كه از این تعداد سهم زهرا قنبری مهاجم بم و ملی پوش فوتبال ۴۴ گل است.

قنبری هم اكنون صدرنشین جدول گلزنان است و با دومین گلزن لیگ (سارا قمی از تیم ملوان) ۱۴ گل اختلاف دارد. تیم بم در بازی های گذشته تنها ۶ گل دریافت كرده است. نماینده كرمان در ادامه رقابت های خود، جمعه ۱۷ خرداد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مریوان به مصاف تیم راه یاب می رود.

جعفری، سرمربی بم در گفتگو با ایسنا در مورد كیفیت دیدارهایی كه در طول ماه رمضان برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از تیم ها مشكل نور داشتند. در بازی با شهرداری سیرجان نور مناسب نبود. اگر این مشكل حل شود، حركت خوبی است اما در غیر این صورت به ضرر تیم های است كه با برنامه كار می كنند.
وی در مورد وضعیت كلی لیگ بانوان اظهار نمود: امسال لیگ پویا و خوبی داشتیم و از نظر كیفیت نسبت به هر سال های قبل بهتر بود. تنها مشكلمان وقفه های زیاد لیگ به علت بازی های تیم ملی بود كه باید برای سال های آینده برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا بازیكنان این همه درگیر لیگ نباشند.
جعفری در مورد انصراف برخی تیم ها از بازی برابر شهرداری كرمان اظهار داشت: این مورد به ضرر ماست. وقتی تیم ها انصراف می دهند از جریان مسابقات دور می شویم. ما قبلاً این تیم ها را در شهرهایشان برده بودیم و این انصراف ها خیلی بد است.
وی در این مورد اضافه كرد: وقتی خلیج فارس شیراز از بازی انصراف داد خیلی به ضررمان شد چون تیممان از شرایط بازی دور شد و در بازی بعدی با سیرجان پس از ۶۲ روز بازی كردیم كه به تساوی رسیدیم.
جعفری در مورد مشكل اصلی لیگ بانوان بیان كرد: باید به تیم هایی اجازه حضور در لیگ بدهند كه از نظر مالی مشكلی نداشته باشند و تا آخر به نحو مناسبی حمایت شوند. تعداد مهم نیست می توان با ۸ یا ۹ تیم آغاز كرد. علاوه بر این باید بازی ها از مهر ماه شروع و اسفندماه تمام شوند.
سرمربی شهرداری بم در مورد قهرمانی در لیگ اظهار داشت: اگر دو برد دیگر به دست بیاوریم قهرمان می شویم اما در فوتبال هزار اتفاق می افتد و هیچ چیز مشخص نمی باشد. تمام تلاشمان را می نماییم تا باردیگر قهرمان شویم.