ادامه حضور بانوان دوچرخه سوار در رقابتهای بین المللی؛ رتبه هشتمی و شصت و پنجمی برای یزدانی و پرتوآذر

به گزارش فرم نو سمیه یزدانی و فرانك پرتوآذر ركابزنان استقامت و كوهستان كشورمان رتبه های هشتم و شصت و پنجم مسابقات چین و چك را از آن خود كردند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در ادامه حضور بانوان ركابزن كشورمان در تورهای بین المللی سطح آسیا در كشور چین، تور تك مرحله ای دوچرخه سواری تایوآن چین به مسافت ۱۷۱ كیلومتر برگزار گردید و نمایندگان كشورمان در این مسابقات با پیراهن تیم های خارجی حضور پیدا كردند. در مسابقه سمیه یزدانی، بانوی تاریخ ساز كشورمان با پیراهن تیم باشگاهی وی آی بی بحرین شركت كرد و توانست با عملكردی قابل قبول بعنوان نفر هشتم از خط آخر عبور كند.
در این مسابقه سنگین و مهیج كه ۱۰۹ شركت كننده از ۲۰ تیم آسیایی و اروپایی حضور داشتند، ماندانا دهقان دیگر ملی پوش كشورمان هم با پیراهن تیم امبیشن ژاپن در حالیكه در میان ۱۰ ركابزن برتر قرار داشت به دلیل زمین خوردگی گرفتار صدمه دیدگی شد. مینا الهی هم كه با تیم باشگاه بحرینی در این مسابقات حضور داشت توانست مسابقه را به پایان برساند.
اما در ادامه حضور فرانك پرتوآذر در رقابت های بین المللی به منظور كسب امتیاز سهمیه ورودی المپیك ۲۰۲۰، تنها نماینده قاره آسیا در رقابت های كاپ جهانی دوچرخه سواری كوهستان در كشور چك حضور پیدا كرد. وی ر میان ۷۸ ورزشكار از ۳۱ كشور دنیا جایگاه شصت و پنجم را به خود اختصاص داد.
ركابزنی از آمریكا كه در كاپ جهانی آلمان اول شده بود در این مسابقه هم با ۲۵۰ امتیاز در رده اول ایستاد. نمایندگان استرالیا و كانادا هم دوم و سوم شدند.