سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال برگزیده شد

فرم نو: طی حكمی از طرف علیرضا پاكدل رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوكی بعنوان سرپرست جدید نایب رییس بانوان فدراسیون منصوب و مشغول به كار شد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فدراسیون هندبال، با حكم علیرضا پاكدل رئیس فدراسیون الهام سلوكی بعنوان سرپرست جدید نایب رییس بانوان فدراسیون منصوب گردید. سلوكی از مربیان و مدیران فعال حوزه هندبال بانوان می باشد كه سابقه طولانی در رشد و پرورش استعدادهای هندبال بانوان را در كارنامه خود دارد.
وی همین طور دارای مدرك تحصیلی مهندسی بهداشت محیط و فوق لیسانس مدیریت تربیت بدنی است. همچون سوابق ایشان می توان به مسئول كمیته مربیان استان تهران، مسئول بانوان هیأت هندبال تهران و مسئول ورزش بانوان بنیاد شهید جنوب شرق استان تهران اشاره نمود.
متن حكم ریاست فدراسیون به شرح زیر است:
«نظر به سوابق باارزش شما در حوزه های مختلف اجرایی و مدیریت ورزشی كه نشانگر، تعهد و كارآمدی شما می باشد به سبب این ابلاغ به سمت “سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران” منصوب می گردید.
امید است با اتكال به خداوند متعال با مدیریت اثربخش ضمن تعامل با حوزه معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان موجبات ارتقا هندبال بانوان فراهم شود.»

منبع: