لباس بانوان والیبالیست تغییر نمود بعلاوه عكس

فرم نو: با تایید وزارت ورزش و جوانان لباس بانوان والیبالیست تغییر نمود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، روز گذشته در جلسه بین وزارت ورزش و فدراسیون والیبال از لباس جدیدی برای بانوان والیبالیست رونمایی و مقرر شد كه بانوان از این پس با لباس جدید در مسابقات مختلف حاضر شوند.
متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت و گو با ایسنا این خبر را تأیید كرد و اظهار داشت: لباس های جدید حدود ۲۵۰ گرم سبك تر از لباس های قبلی است و بازیكنان راضی بودند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، لباس بانوان والیبالیست قبل از این مورد انتقاد بازیكنان قرار گرفته بود. مائده برهانی، كاپیتان تیم ملی قبل از این در مورد ظاهر و كیفیت لباس بانوان به ایسنا اظهار داشت: ظاهر و كیفیت لباس هایمان اصلاً خوب نیست. سال قبل در مورد تغییر استایل لباس ها با خانم كعبی زاده صحبت كردم تا شبیه بسكتبال و فوتبال بشویم. كعبی زاده هم قبول كرد و تاییدیه وزارت ورزش و جوانان را هم گرفت اما متأسفانه در قیمت نهایی بین تولیدی و فدراسیون توافق صورت نگرفت و باردیگر به خانه اول برگشتیم. فكر می كنم امسال با عنایت به مذاكراتی كه بین فدراسیون و تولیدی طرف قرارداد انجام می شود، تغییراتی در این عرصه داشته باشیم.
لباس قبلی تیم ملی والیبال بانوان

منبع: