رضوانی خبر داد: استخر آزادی به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو بازخواهد شد

فرم نو: رئیس فدراسیون شنا با قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان از بازگشایی استخر آزادی تهران به روی ورزشكاران و قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو آگاهی داد.

به گزارش فرم نو به نقل از فدراسیون شنا، محسن رضوانی با بیان خبر بازگشایی درب استخر آزادی اظهار نمود: خوشبختانه با نگاه حمایتی وزارت ورزش به ویژه سلطانی فر وزیر ورزش و داورزنی معاون ورزش قهرمانی سپس ساعت ها جلسه كارشناسی و بررسی شرایط استخر قهرمانی آزادی مقدمات لازم را جهت بازگشایی استخر آزادی تهران فرآهم آوردیم و از این پس با هماهنگی های لازم درب این مجموعه به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو كشور باز خواهد بود.
رئیس فدراسیون شنا با اشاره به ارتباط خوب و نزدیك این فدراسیون با مجموعه نجات غریق و غواصی اظهار داشت: همانطور كه طی ادوار گذشته همواره دوستان فعال در حوزه نجات غریق را عضوی از جامعه شنا می دانستیم همچنان نسبت به تأمین فضای آمادگی و پرورش آنها خودرا متعهد می دانیم. با توافق و همكاری دوست خوبم دكتر ایلخان نوری در آینده باز همچنان شاهد حضور نیروهای نجات غریق در تمام مجموعه های تحت پوشش خود خواهیم بود. در این راستا تفاهم نامه ای باز برای در اختیار گذاشتن ساعت های تمرینی در استخرهای ۹ دی و آزادی فی ما بین منعقد شده كه به تائید دكتر داورزنی باز رسیده است.
وی بار دیگر با قدردانی از وزارت ورزش اشاره كرد: با دستور داورزنی و تعامل سازنده كریمی مدیرعامل محترم سازمان تجهیز در حال انجام امور اداری پیرامون بازگشایی مجدد استخر آزادی هستیم و بالقطع تلاش خواهیم كرد در فرصت باقی مانده تا مسابقات پیش رو بیشترین بهره را از ظرفیت های موجود سخت افزاری در نیل به پیشرفت ببریم. امیدوارم قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو با تلاش و همت والای خود و كسب موفقیت های بین المللی سبب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شوند و پاسخ حمایت های مسئولان بالادستی را بدهند.

منبع: