ملی پوش فوتبال دختران: می خواهیم شگفتی ساز شویم

فرم نو: ملی پوش تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان اظهار داشت: فدراسیون و مسئولان نگاه ویژه ای به این تیم دارند و دائم پیگیر تمرینات و كمبودهای این تیم هستند.
گلنوش خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباب اردوهای تیم ملی زیر ۱۹ سال اظهار نمود: از ۲۳ فروردین به اردو رفتیم. قبلاً اعزام هایی داشتیم كه آخرین آن به سوچی روسیه بود كه با مقام دوم برگشتیم. در این مدت اردو، در هفته اول روزی ۳ جلسه تمرین می كردیم.
وی ادامه داد: تمام تلاش خودرا كردیم كه با آمادگی كامل در مسابقات مرحله دوم قهرمانی آسیا شركت نماییم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
خسروی در ارتباط با توجه مسئولان به این تیم اظهار داشت: فدراسیون نسبت به این تیم نگاه ویژه ای داشت و این مساله را به خوبی حس می كردیم. بطور مكرر سر تمرینات ما حضور داشتند و پیگیر اوضاع، شرایط و كمبودها بودند. اهتمام داشتند امكانات لازم برای آمادگی كامل را فراهم آورند.
وی با اشاره به بازی های تیم ملی در مسابقات پیش رو اشاره كرد: نخستین بازی ما با تیم ویتنام است. با فیلم ها و آنالیزهایی كه از این تیم ها كردیم، شناخت كافی از آنها داریم. ویتنام تیم بسیار قوی است و میزبان باز است. این تیم از قدرت هایی است كه ایران تاكنون نتوانسته است آنها را ببرد.
او همینطور افزود: كره جنوبی باز تیم خوبی است و نتایج خوبی كسب كرده است، همین طور همیشه بین ۸ تیم برتر بوده است. متاسفانه امسال یكی از سخت ترین گروه ها را داریم. لبنان هم پیشرفت شایان توجهی داشته است و با دست پر به این مسابقات می آید.
خسروی اضافه كرد: تیم ما تمرینات منظم و فشرده ای داشت و واقعاً انگیزه را می توان در چهره تك تك بچه ها ببینیم. واقعاً می خواهیم برای نخستین بار به امید خدا شگفتی ساز باشیم. مطمئن باشید كه هیچ چیزی كم نخواهیم گذاشت.
وی افزود: نخستین مسابقه ای كه با ویتنام خواهیم داشت، برای ما فینال شمرده می شود و باید با دست پر از این بازی برگردیم تا بتوانیم برای ادامه مسابقات امید داشته باشیم. امیدوارم شانس با ما یار باشد و فكر و ذكرمان بازی های پیش رو است.
خسروی در ارتباط با كادر فنی تیم ملی اشاره كرد: كادر فنی اهتمام بر این داشته است كه رابطه ای دوستانه ایجاد كند و همه مشكلات موجود را حل كنند. حتی برای خارج كردن جو بازیكنان از روزمرگی، حال و هوای اردو را تغییر می دادند. همانطور كه به شرایط جسمانی ما توجه می كردند، به وضعیت روحی-روانی ما باز توجه داشتند كه بتوانیم به صورت آماده تری در این مسابقات حاضر شویم.
وی ادامه داد: همانطور كه در جریان هستید محمد حبیبی و حسین عبدی باز با ما همراه هستند و كمك كادر ما هستند كه فدراسیون این افراد را برای افزایش قدرت تیم افزوده است.
خسروی افزود: همین طور با سیاست های اروپایی كتایون خسرویار و تجربه های ایشان و كادر فنی، اهتمام دارند بهتر از گذشته در مسابقات حاضر شویم و بتوانیم جزو ۸ تیم برتر آسیا باشیم و همه روی ایران حساب باز كنند.

منبع: