رئیس فدراسیون شنا در گزارش فرم نو: استخر آزادی هویت شنا است نمی توان هویت را گرفت

به گزارش فرم نو محسن رضوانی درباره آخرین وضعیت استخر آزادی اظهار داشت: جلسه ای خواهیم داشت و همه چیز مشخص می شود.

رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت استخر قهرمانی آزادی اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا این مورد در آرامش حل شود. مطمئن باشید فدراسیون از حق و حقوقش نمی گذرد.
رضوانی درباره اعزام شناگران به مسابقات كسب سهمیه المپیك اظهار داشت: سوم اردیبهشت شناگران عازم خواهند شد با عنایت به وضعیتی كه برای استخر پیش آمد تمرینات ملی پوشان را در استخر دیگری برگزار كردیم.
وی تصریح كرد: وزیر ورزش و داورزنی تاكید كرده اند كه استخر باید در اختیار شنا باشد و هر ساعتی كه فدراسیون نجات غریق استخر را نیاز داشته باشد با تعامل در اختیارشان قرار دهیم.
رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال كه چه زمانی تكلیف استخر روشن خواهد شد؟ اظهار داشت: حدود ۲ هفته شد كه درگیر این مورد هستیم و تمام فكر و تمركزمان حل این مشكل است. همه باید كمك نماییم تا در آرامش به نتیجه برسیم چون كه این استخر حق شنا است. استخر آزادی هویت شنا است و نمی توان هویتش را گرفت.
رضوانی درباره اینكه گفته می شود فدراسیون شنا اجاره ای پرداخت نكرده است؟ اظهار داشت: سال قبل حدود ۶۰۰ میلیون تومان به شركت توسعه و تجهیز اماكن ورزشی پرداخت كرده ایم و این درست نیست كه مبلغی پرداخت نشده است.
رئیس فدراسیون شنا در انتها اظهار داشت: بیشتر از سه دهه است كه دو استخر در اختیار فدراسیون بوده است. قبلاً استخر كشوری و آزادی كه بعداً كشوری گرفته شد و سپس در استخر آزادی و ۹ دی مشغول بودیم. در اختیار داشتن ۲ استخر حداقل كار در شنا است.