پس از گذراندن یك دوره مصدومیت سخت دلارام وكیلی: می خواهم جزو نفرات اصلی تیم ملی باشم

فرم نو: بانوی بسكتبالیست تیم گروه بهمن اظهار داشت: سال سختی را پشت سر گذاشتم اما حالا با انگیزه و پر انرژی تلاش می كنم كه جزو نفرات اصلی تیم ملی باشم.
دلارام وكیلی، بسكتبالیست تیم گروه بهمن در گفت و گو با ایسنا در مورد آمادگی خود برای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقات بین المللی اظهار داشت: سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. در حالیكه بازیكنان تیم ملی اردو و اعزام های مختلفی داشتند من به خاطر مصدومیت نمی توانستم در تركیب تیم باشم. اما امسال پرانگیزه و با انرژی هستم و تلاش می كنم كه جز نفرات اصلی تیم ملی قرار بگیرم.
وی در مورد انتخاب شایسته متشرعی بعنوان سرمربی تیم ملی پنج نفره اظهار داشت: خانم متشرعی را خیلی می شناسم. سال های قبل در تیم ملی شاگردش بودم. گزینه خیلی مناسبی برای هدایت تیم ملی است و می تواند خیلی موفق باشد. مخصوصاً در آمریكا مربیگری كرده و دوره گذرانده است.
بازیكن تیم گروه بهمن در مورد لیگ برتر بانوان اظهار داشت: امسال لیگ پویایی داشتیم. چند تیم خیلی خوب در لیگ بودند كه رقابت نزدیكی داشتند. ما هم از ابتدا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و به پلی آف رفتیم. هرچند این رنگ مدال را دوست نداشتیم ولی سوم شدیم.
وكیلی در مور آغاز برنامه های تیم ملی بیان كرد: لیگ به اتمام رسید اما كار ما تازه شروع شده است. فروردین ماه همراه با تیم باشگاهی مان به بازی های غرب آسیا اعزام می شویم. علاوه بر این اردوها و بازی های تیم های ملی سه نفره و پنج نفره را هم پیش رو داریم.