از تهران تا ترابزون با دختر پینگ پنگ ایران، شهسواری: لژیونر شدن شروع یك فصل تازه است

به گزارش فرم نو ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران اظهار داشت: با حضور در لیگ تركیه سطح كارمان را بالا می بریم و این اتفاق می تواند شروعی برای لژیونر شدن ما و دیگر دختران ایرانی باشد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، لیگ برتر تنیس روی میز بانوان روز گذشته با قهرمانی شهرداری شهر بابك به آخر رسید. در این رقابت ها نامی نو اصفهان مقام دوم را به دست آورد و دیجی تندرست و دانشگاه آزاد هم بعنوان سومی مشترك رسیدند. ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز تیم نامی نو اصفهان در مورد كیفیت این دوره از لیگ به ایسنا اظهار داشت: كیفیت مسابقات بالا و تعداد تیم های قوی زیاد بود. هر چهار تیمی كه به پلی آف آمدند واقعاً قوی بودند به گونه ای كه با اختلاف خیلی كم آنها را می بردیم. تیم های دیگر چهار یا پنج بازیكن خوب جذب كردند و از این نظر محدودیتی نداشتند اما تیم ما فقط دو بازیكن غیر بومی داشت و همین سبب شد كه از نظر تعیین تركیب دستمان خالی باشد.
او كه پیش از آغاز لیگ به دستمزدها و قراردادهای پایین بانوان اعتراض كرده بود، در این مورد بیان كرد: تا وقتی كه قراردادهایمان به مبالغ مردان نزدیك نشوند همیشه معترض هستیم. قراردادهای ما به نسبت تورمی كه داریم و قیمتی كه برای پینگ پنگ خرج می نماییم خیلی پایین است.
ملی پوش تنیس روی میز بانوان در مورد عقد قرارداد با تیم ترابزون اسپور تركیه اظهار داشت: چند وقت پیش فدراسیون تركیه با مكاتبه ای كه با فدراسیون ایران انجام داد درخواست دو بازیكن داشت. همین سبب شد كه من و مریم صامت با ترابزون قرارداد بستیم. دو مرحله از پلی آف تركیه باقی مانده است كه فروردین و اردیبهشت ماه برگزار می شد و ما هم به تیم ملحق می شویم.
او در مورد قرارداد با تیم تركیه ای بیان كرد: هنوز صحبت دقیقی در مورد قرارداد مالی نداشتیم اما چون فقط دو مرحله از پلی آف آنها باقی مانده و ما در این دو مرحله بازی می نماییم احتمالاً قراردادمان زیاد نیست و بیشتر به جهت اینكه سطح كارمان را بالا ببریم به تركیه می رویم. علاوه بر این حضور در تركیه می تواند شروع فصل جدیدی برای لژیونر شدن ما و دیگر بازیكنان باشد.
ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد پخش تلویزیونی لیگ بانوان اظهار داشت: رشته پینگ پنگ مخصوصاً در بخش بانوان قبلاً مخاطب نداشت اما در سه سالی كه مسابقات مان پخش می شود مخاطبان تلویزیونی و كسانی كه این ورزش را انتخاب كردند، بیشتر شده است. این مورد افزایش علاقه مندان به پینگ پنگ را نشان داده است. این رشته یكی از كم صدمه ترین رشته ها است و كسانی كه آنرا انتخاب می كنند، تحصیل كرده و با اخلاق هستند.
شهسواری در مورد عدم استقبال بانوان از مسابقه فینال لیگ اظهار نمود: نمی دانم چرا خانم ها به ورزشگاه نیامدند. قبلاً استقبال بهتری می كردند. در سایت و كانال فدراسیون اطلاع رسانی می شود اما دلیل نیامدن شأن را نمی دانم.