حاشیه های بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس از حضور مهناز افشار در آرارات تا هیجان در سكوی تماشاگران

به گزارش فرم نو دیدار دوم تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس در ورزشگاه آرارات با حضور تعدادی از هواداران و مهناز افشار برگزار گردید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس در دومین دیدار دوستانه خود امروز (سه شنبه) به مصاف هم رفتند.
در این بازی كه از ساعت ۱۱ بامداد در ورزشگاه آرارات شروع شد ملی پوشان ایران با نتیجه دو بر یك شكست خوردند.
در این دیدار همچون بازی اول تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور نداشتند و باز هم كمتر از ۱۰۰ بانوی علاقمند به فوتبال برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه آمده بودند.
سفیر بلاروس هم در ورزشگاه حضور داشت و بازی تیم كشورش را از نزدیك تماشا می كرد.
مهناز افشار بازیگر سینما هم از آغاز بازی در ورزشگاه حضور داشت و همراه با سایر تماشاگران تیم را تشویق می كرد. او در انتها نیمه اول به رختكن تیم ملی رفت تا با ملی پوشان صحبت كند.
هواداران در اغلب دقایق بازی با هیجان تیم را تشویق می كردند و شعارهایی چون ” تیم تیم ایرانه یا علی مدد”، ” ایران بسه دیگه غیرتتو نشون بده ” و ” با روسری سختته، گرمته دمت گرم” را سر می دادند.
در آخر نیمه اول مهناز افشار در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد حضور در ورزشگاه اظهار داشت: بعنوان یك زن این دغدغه را نسبت به سایر زن های جامعه ام دارم. اما وقتی نسبت به چیزی حساسیت دارم و مدعی هستم موظفم آنرا اجرا كنم. نمی توانم صرفاً در فضاهای مجازی فعال باشم. وقتی در پشتیبانی از بانوانمان مطلب می نویسم كمترین كار اجرایی كردن آن است. بنابراین خودم را موظف دانستم به ورزشگاه بیایم.
او در ادامه اضافه كرد: خیلی هیجان انگیز است. وقتی به تیم ملی نگاه می نماییم كه در چه شرایطی بازی می كنند و اعتبار ایران را نگه می دارند، كمترین كار حضور در ورزشگاه و تشویق آنها است.
افشار در مورد بازی تیم ایران در نیمه اول اظهار داشت: بعنوان یك هوادار احساش كردم در نیمه اول بازیكنانمان مقداری پایشان از زمین سخت جدا می شد اما پس از اینكه گل اول را دریافت كردیم، كار تیمی مان شكل گرفت و بازیكنان انگار پرواز كردند. تیم خیلی خوبی داریم اما به برنامه ریزی، اسپانسر و حمایت نیاز داریم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، با وجود شكست تیم فوتبال بانوان ایران، در انتها بازی ملی پوشان به سمت تماشاگران آمدند و به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.