سرمربی بلاروس: شرایط زمین مسابقه خوب نبود

فرم نو: سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس در مورد بازی دوستانه با ایران اظهار داشت: وضعیت زمین مسابقه اصلا خوب نبود و این مساله شرایط را برایمان سخت كرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس در یك بازی دوستانه امروز به مصاف هم رفتند كه در نهایت با نتیجه یك بر صفر به سود بلاروس به اختتام رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس در مورد بازی با ایران اظهار داشت: بازی سخت بود چون زمین مسابقه خوب نبود و همین بازی را سخت تر كرد. البته از این جهت كه توانستیم شرایط و استعداد بازیكنانمان را امتحان نماییم خوب بود. چون باید شرایط را سخت تر نماییم و از این جهت خوشحال هستیم.
وی در ادامه به تیم ایران اشاره و بیان كرد: تیم ایران خوب بود. ایران بازیكنان با استعدادی دارد و خوب بازی كردند. البته فكر هم می كردیم اینگونه بازی كنند چون فیلم های زیادی از بازی ایران در ازبكستان دیده بودیم.
سرمربی تیم بلاروس در این مورد اضافه كرد: صحبت كردن در مورد ایران دشوار است چون نمی توان گفت چه چیزهایی را در زمین بلد هستند یا نه.
وی در مورد بازی روز سه شنبه هم اظهار داشت: بیشتر به حس و شرایط بازیكنانمان بستگی دارد. باید دید چه می شود.
تیم بلاروس برای مسابقات اروپا آماده می شود و پس از بازی با ایران، با اوكراین، لیتوانی و استونی بازی دوستانه انجام می دهد.