لیگ برتر فوتبال بانوان، وقتی با یك گل همه چیز به هم می ریزد

فرم نو: در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های برتر جدول رده بندی فوتبال به مصاف هم می روند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، ۵ بهمن ماه با انجام ۶ دیدار پیگیری می شود. در مهمترین بازی های این هفته دو تیم شهرداری بم كرمان و راه یاب ملل مریوان كه به ترتیب اول و دوم جدول رده بندی هستند برابر هم قرار می گیرند. بم كه هفته گذشته با یك گل ملوان را در انزلی شكست داد، جمعه میزبان شاگردان شادی مهینی در راه یاب است و حتی اگر شكست هم بخورد جایگاه اولی خودرا از دست نمی دهد اما این تیم تا كنون هیچ امتیازی را از دست نداده و می خواهد با پیروزی در این بازی اختلاف خودرا با تیم های دیگر بیشتر كند. مرضیه جعفری، سرمربی بم درباره این بازی به ایسنا اظهار داشت: هیچ بازی ای را نمی توان از قبل پیش بینی نمود. مریوان تیم خوبی است، اما اهتمام می نماییم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم. این بازی برای راه یاب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد چونكه همراه با ذوب آهن ۱۶ امتیازی هستند و در صورت شكست امكان دارد جایگاه خودرا از دست بدهد.
ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی دیگر دیدار مهم این هفته را برگزار می كنند. تیم اصفهانی با ۱۶ امتیاز سوم است و ملوان ۱۳ امتیازی در جایگاه ششم قرار دارد، این تیم هفته گذشته با واگذار كردن بازی به بم از رتبه سوم به جایگاه ششم سقوط كرد و الان می خواهد با پیروزی برابر شاگردان بیان محمودی در ذوب آهن شكست هفته قبل را جبران كند. با عنایت به امتیازهای نزدیك ۶ تیم برتر جدول رده بندی هر دو تیم به امتیاز این بازی نیاز دارند. ایراندوست برای كسب یكی از جام های لیگ باید ذوب آهن مدعی را شكست دهد.
شهرداری سیرجان سومین تیم لیگ در شیراز به مصاف قعرنشین لیگ می رود و به نظر می آید كار سختی پیش رو نداشته باشد و با پیروزی در این بازی شانس رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی را هم دارد، اما سپاهان به ایلام می رود تا برابر پالایش گاز بازی كند. نماینده ایلام كه با شكست برابر شهرداری سیرجان از جمع ۶ تیم برتر خارج شد به قول مربی خود به دنبال جبران این نتیجه است، فاطمه حیاتی سرمربی این تیم از بازیكنانش خواسته تا با غیرت سپاهان را شكست دهند و امتیازهای از دست رفته را جبران كنند.
بازی های هفته هشتم، ۵ بهمن،
ساعت ۱۰ صبح
شهرداری بم – راه یاب ملل مریوان
ذوب آهن اصفهان – ملوان بندر انزلی
پالایش گاز ایلام – فولاد مباركه سپاهان
خلیج فارس شیراز – شهرداری سیرجان
پارس جنوبی بوشهر – آذرخش تهران
همیاری آذربایجان غربی – سپیدار مازندران