سرمربی تیم بسكتبال شهرداری گرگان: داوران تاثیری در سرنوشت بازی نداشتند، روی قول استاندار حساب كردیم

فرم نو: سرمربی تیم بسكتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: اشتباهات داوری برای هر دو تیم بود و ما هم معترض بودیم اما داوران در سرنوشت بازی موثر نبودند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، حمیدرضا كلاسنگیانی شامگاه دوشنبه سپس پیروزی تیم بسكتبال شهرداری گرگان مقابل آویژه صنعت مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر بسكتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار نمود: بازی نفس گیر و نزدیكی بود و اواخر بازی كوشیدیم از بازیكنان با تجربه استفاده نمائیم.
وی اضافه كرد: آویژه صنعت مشهد نشان داده تیم خوبی است و نباید مقابل هیچ تیمی خودمان را از پیش برنده بدانیم، هر چه به اختتام بازی نزدیك تر شدیم بازیكنان ما اشتباهات كمتری داشتند و پیروز این بازی شدیم.
وی درباب اعتراضات سرمربی تیم آویژه صنعت مشهد به داوری، اظهار داشت: اشتباهات داوری برای هر دو تیم بود و ما هم معترض بودیم اما داوران در سرنوشت بازی موثر نبودند، در هر صورت داوران هم اشتباه می كنند اما این اعتراضات جایز نیست.
نسبت به سال های قبل تیم متفاوتی داریم
سرمربی تیم بسكتبال شهرداری گرگان با اشاره به پیروزی تیمش سپس چهار دیدار، اشاره كرد: چهار بازی خیلی مشكل را پشت سر گذاشتیم كه در دو دیدار مستحق باخت نبودیم، پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم كه پیروز شدیم.
كلاسنگیانی درباب جذب دومین بازیكن خارجی اشاره كرد: من بعنوان مربی خوشحال می شوم كه بازیكن خوب دیگری در اختیار بگیریم، شور و حال به وجود آمده میان تماشاگران دلیلش این است كه ما تیم متفاوتی نسبت به سال های دیگر روانه لیگ برتر كرده ایم.
وی افزود: حمایت تماشاگران می طلبد كه مسئولان هم حمایت بیشتری داشته باشند، استاندار قول دادند كه بازیكن دوم خارجی جذب شود و من هم خواهش می كنم كه این اتفاق رخ دهد و در مرحله پلی آف یك بازیكن خارجی دیگر به جمع ما اضافه شود.
كلاسنگیانی با اشاره به اینكه با برگزاری دو بازی در هفته موافق هستم، اظهار داشت: برگزاری یك مسابقه در هفته فرسایشی است و باید هفته ای دو مسابقه اجرا شود تا تیم ها همواره در شرایط بازی قرار داشته باشند.
وی درباب عملكرد پری پتی بازیكن خارجی تیم بسكتبال شهرداری گرگان، اظهار نمود: پتی بازی های خوبی انجام داده و بازی به بازی در حال بهتر شدن است نباید از بازیكنی كه قراردادش هشت هزار دلار در ماه است انتظار بیشتری داشت.
عملكرد صدیقی راضی كننده است
سرمربی تیم بسكتبال شهرداری گرگان درباب انتقاد یكی از اعضای شورای شهر گرگان از عملكرد بازیكنی كه قراردادش ۲۵۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: در بسكتبال آمار و ارقام نشان دهنده همه چیز است، امیر صدیقی هر بازی حداقل ۳۵ دقیقه در زمین بوده و بازیكن تیم ملی است.
كلاسنگیانی اضافه كرد: قرارداد امیر صدیقی ۲۸۰ میلیون تومان بوده و كمك زیادی به تیم كرده است، در هر صورت بازیكنان همواره در شرایط مطلوبی قرار ندارند اما من از عملكرد امیر صدیقی راضی هستم گر چه توانایی های وی بیشتر از این است.
به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بسكتبال باشگاه های كشور بعدازظهر دوشنبه تیم های شهرداری گرگان و آویژه صنعت مشهد در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند كه این دیدار با برتری ۸۹ بر ۷۸ تیم شهرداری گرگان به اختتام رسید.