وعده ای كه محقق نمی شود انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟

فرم نو: هرچند نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اوایل دی ماه اعلام نمود كه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را تا دو هفته آینده تعیین می كند اما با وجود گذشتن این زمان هنوز خبری از سرمربی نیست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، چهارم دی ماه ۹۷ خبری با این مضمون منتشر گردید كه لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام نموده است تا دو هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معرفی میگردد اما با وجود گذشت این زمان هنوز هیچ گزینه ای معرفی نشده و معین نمی باشد كه سرمربی چه زمانی انتخاب میگردد.
صوفی زاده در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۷ در گفت وگو با ایسنا در مورد سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ” در مورد سرمربی باید بگویم كه خانم مظفر یكی از سرمربی های خوب در فوتسال و از مدرسین مطرح هستند كه برای ادامه همكاری با ایشان مشكلی نمی بینم و باتوجه به اتمام قرارداد ایشان باردیگر این مساله در كمیته های ذیربط مطرح و در این مورد و دیگر همكاران كادر فنی تصمیم گیری می شود”.
اما این اتفاق نیفتاد و مظفر كه یكی از بهترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی بود با فدراسیون كویت قراردادی دو ساله بست.
از دست دادن مظفر كه تیم ایران با او به مقام قهرمانی آسیا رسید انتقاداتی را به سمت فدراسیون فوتبال روانه كرد. فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدرسیون فوتبال در این باره به ایسنا اظهار داشت: ” مظفر مربی خوبی است و پتانسیل بالایی دارد اما متاسفم كه تیم ملی ایران او را از دست می دهد، این آزار ای برای ما است”. سپس این مساله فدراسیون به دنبال بررسی سایر گزینه ها بود كه البته هنوز هم این روند ادامه دارد و معین نمی باشد چه زمانی سرمربی معرفی و چه برنامه هایی برای تیم ملی در نظر گرفته میگردد.
وقتی تیم ملی ایران در ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برای دومین دوره پی در پی جام قهرمانی فوتسال آسیا را بالای سر برد، این امیدواری به وجود آمد كه با حمایت های ویژه تر فدراسیون خودرا برای حضور در عرصه های بزرگتری آماده كند تا روزی در جهان باز خودرا مطرح كند، بنا بر این انتظار می رفت سرمربی زودتر مشخص شود تا با پیگیری دقیق لیگ برتر بتواند بازیكنان جدید و با استعداد را به تیم ملی تزریق كند اما حالا باید دید كه فدراسیون چه زمانی در این مورد تصمیم گیری می كند؟ شاید همه در فدراسیون سرگرم تیم ملی مردان در جام ملتهای آسیا هستند!

دبیر خبر: علی فیض آسا