پولادگر: منتظر بازگشت كیمیا علیزاده نیستیم، او باید خودش تصمیم بگیرد

فرم نو: رییس فدراسیون تكواندو اظهار داشت: در 19 سال اخیر تیم مردان ایران عناوین اول تا سوم جهان را كسب كرده و هیچ وقت از این سكو پایین نیامده ایم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تكواندو با اشاره به این كه 19 سال است كه تیم ملی تكواندو مردان روی سكوی جهانی قرار دارند، اشاره كرد: ما در ضمن این مدت همواره در بخش مردان عناوین اول تا سوم جهان را كسب كرده ایم و هیچ وقت از این سكو پایین نیامده ایم.
وی با اشاره به این كه در بخش زنان علیرغم تمام محدودیت هایی كه وجود داشت هم اكنون توانسته ایم در بازیهای المپیك خودرا مطرح نماییم، اظهار داشت: یكی دیگر از افتخارات ما حضور بانوان با حجاب اسلامی در عرصه های جهانی، آسیایی و المپیك است. از سال2005 كه مشكل حضور زنان با حجاب اسلامی در عرصه های بین المللی مرتفع شد، نزدیك به 13 سال است كه مانعی برای حضور دختران مسلمان در عرصه های بین المللی وجود ندارد و نسبت به سایر فدراسیون ها در این زمینه پیشتاز بوده ایم، به صورتی كه در تمامی صحنه ها زنان ما توانسته اند حضور فعالی داشته باشند و افتخار آفرینی كنند. این افتخار آفرینی خصوصاً در المپیك موجب شد تا ما بتوانیم برای نخستین بار مدال المپیك را در بخش زنان به خود اختصاص دهیم.
پولادگر درباره آخرین وضعیت كیمیا علیزاده و زمان بازگشت دوباره وی به تكواندو، اشاره كرد: وی یك عمل جراحی داشت كه با موفقیت انجام شد و هم اكنون باز مشكل خاصی ندارد. البته در آخرین ملاقاتی كه با او داشتم از وی درباره بازگشت دوباره به تكواندو پرسش كردم كه او گفت هنوز معین نمی باشد ولی قصد ندارد عرصه قهرمانی را ترك كند. امیدوارم كه دوباره شاهد حضور كیمیا علیزاده در عرصه های جهانی و المپیك تكواندو باشیم. هر چند كه باید در این زمینه خودش تصمیم گیری كند.
رییس فدراسیون تكواندو در پایان، افزود: هم اكنون در بخش دختران ما پر ستاره هستیم و شاهد موفقیت دختران خود در رقابت های المپیك جوانان بودیم بدین سبب این طور نیست ما منتظر بازگشت دوباره كیمیا علیزاده باشیم. او باید خودش در این باره تصمیم بگیرد كه آیا می خواهد در تكواندو حضور دوباره داشته باشد یا خیر، اما به هر حال امیدوارم كه دوباره شاهد حضور وی در تكواندو باشیم.