دعوت از ۱۷ تیرانداز به اردوی تیم ملی تفنگ، قهرمانی قزوین در نیم فصل لیگ بانوان

به گزارش فرم نو كادر فنی تیم ملی ۱۷ تیرانداز را به اردوی تیم ملی تفنگ فراخواند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، ابراهیم اینانلو مربی تیم ملی تفنگ ۱۷ تیرانداز را به اردوی تیم ملی فراخواند. این اردو از ۱۱ تا ۲۳ آذرماه در محل فدراسیون انجام می گردد.

الهه احمدی، مهیار صداقت، امیر محمد نكونام، حسنا توتونچی، حسین باقری، نرجس اماقلی نژاد، آرمینا صادقیان، امیرسیاوش ذوالفقاریان، نجمه خدمتی و فاطمه كرم زاده نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تفنگ هستند.

همچنین در تفنگ خفیف هم مه لقا جام بزرگ، نازنین زینب جعفری، مریم سلیمی، فاطمه صالحی، پوریا نوروزیان، علی گرمابی و محمد حسین شریف زاده نفراتی هستند كه باید خویش را به كادر فنی تیم ملی معرفی نمایند.
هیات قزوین قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان شد
همینطور هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان عصر روز گذشته با حضور ۷ تیم در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید كه در مجموع امتیازات، تیم هیات قزوین با عملكردی خوب و نسبت به سایر رقبا با كسب ۳۶ و ۴۰ امتیاز به ترتیب در رشته های تفنگ و تپانچه قهرمان نیم فصل شد.
هیات ناجا و هیات خراسان رضوی با ۲۴ و ۲۰ امتیاز دوم وسوم رشته تفنگ شدند و در بخش تپانچه نیز، تیم های هیات خراسان رضوی و هیات ناجا با ۲۸ و ۱۲ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول نیم فصل قرار گرفتند.
در مسابقات برگزار شده تیم هیات خراسان رضوی بعنوان تیم میزبان در مقابل تیم های نزاجا، هیات قم، همدان به پیروزی رسید و در مقابل تیم های مقاومت، هیات قزوین و ناجا نتیجه را واگذار كرد.
در رشته تپانچه هم تیم میزبان در مقابل تیم های، مقاومت، هیات قم، ناجا و همدان به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم های هیات قزوین و نزاجا مغلوب شد.
با برگزاری فینال تفنگ بادی، آرمینا صادقیان از نزاجا، نجمه خدمتی از مقاومت و مهدیه عباسی از هیات قزوین به مقام های اول تا سوم دست پیدا كردند.
در فینال تپانچه بادی نیز، هانیه رستمیان از مقاومت، مینا قربانی و لیلا زنده دل هر دو از هیات قزوین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.