شهربانو منصوریان صاحب مدال طلای جام جهانی ووشو شد

فرم نو: در انتها اولین روز از رقابت های جام جهانی ووشو ۲۰۱۸ در چین، شهربانو منصوریان به مدال طلا رسید و سایر سانداكاران ایران هم ۵ برد و یك باخت را ثبت كردند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اولین روز از نهمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو(ساندا) از بامداد امروز (شنبه) پنجم آبان ماه ۱۳۹۷ به میزبانی شهر “هانژو” در كشور چین مورد پیگیری قرار|گرفت كه در انتها مبارزات روز نخست، شهربانو منصوریان با كسب دو پیروزی متوالی اولین مدال طلای كاروان ۸ نفره ایران در این مسابقات را به دست آورد.
بدین سان در انتها مسابقات روز نخست جام جهانی ووشو، نتایج كسب شده سانداكاران ایران در دو بخش بانوان و مردان به قرار زیر است:
*ساندای مردان
۱) وزن ۷۰- كیلوگرم: محسن محمدسیفی در اولین گام مقابل “عبدالهادی بوعبید” از الجزایر را در دو راند پی در پی شكست داد.
۲) وزن ۸۵- كیلوگرم: معین تقوی هم در مبارزه اول مقابل “پیر رویر” سانداكاری از فرانسه به پیروزی دست یافت.
۳) وزن ۹۰- كیلوگرم: میلاد عارفی مقام هم در اولین دیدار خود به مصاف “راجیندر سینگ” از هند رفت و او را در دو راند متوالی شكست داد.
۴) وزن ۷۵- كیلوگرم: یوسف صبری هم در مبارزات فردا(یكشنبه) ششم آبان ابتدا با سانداكار لبنان روبرو می گردد و در صورت پیروزی با نماینده ماكائو دیدار می كند.
*ساندای بانوان:
۱) وزن ۵۲- كیلوگرم: الهه منصوریان در اولین گام برابر “ادینا پرادو” از برزیل به برتری رسید.
۲) وزن ۶۵- كیلوگرم: شهربانو منصوریان توانست در مبارزه اول “عطیه لویزا” از الجزایر ناك اوت كرد و در مبارزه دوم هم با شكست “دوی كیشام” از هند به مدال طلا رسید.
۳) وزن ۷۵- كیلوگرم: فریناز نذیری هم در اولین مبارزه برابر “اوگنیا استاپنووا” از روسیه به برتری رسید.
هدایت تیم ملی مردان ایران را حسین اوجاقی و هدایت تیم بانوان را لیلا بندانی بعنوان سرمربی بر عهده دارد.