گزارش ایسنا از جاكارتا سرمربی والیبال نشسته بانوان: ژاپن چیزی برای از دست دادن نداشت

فرم نو: فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران بعد از پیروزی برابر تیم ژاپن اظهار داشت: ژاپن سهمیه بازی های پارالمپیك توكیو را كسب كرده و خیلی راحت برابر تیم ایران بازی كرد چون چیزی برای از دست دادن ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به جاكارتا، فریبا سلیمانی با اشاره به بازی سخت شاگردانش برابر ژاپن، اظهار نمود: تیم ملی در اولین بازی خود رقابت سختی برابر ژاپن داشت چراكه ژاپن به علت میزبانی بازی های پارالمپیك سهمیه این بازی ها را كسب كرده است و خیلی راحت برابر تیم ما بازی كرد.
وی با اشاره به حضور وزیر ورزش، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان، نایب رئیس كمیته ملی المپیك، سفیر ایران در اندونزی و محمود خسروی وفا، رئیس كمیته ملی پارالمپیك و مسئولان دیگر اضافه كرد: حضور مسئولان برای تیم ما مهم بود و با حضور وزیر ورزش و جوانان متوجه شدیم بانوان ایران تنها نیستند و مسئولان به این تیم توجه دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، اضافه كرد: ژاپن از لحاظ فنی تیم خوب است و برنامه ما مقابل این تیم كنترل هیجان و استرس بالای ملی پوشان بود چراكه حضور مسئولان احتمال داشت بر روی ورزشكاران تاثیر بگذارد كه خوشبختانه با صحبت هایی كه قبل از این انجام داده بودیم این تیم را شكست دادند.
وی درمورد دیدار حساس ایران در ست های نخست و دوم اظهار داشت: رقابت سخت ما در این دو ست به علت این است كه ژاپن تیم ضعیفی نیست و كار ما در این مسابقات شروع شده و امیدوارم این روند ادامه یابد. تیم ما فردا با اندونزی رقابت خواهد نمود. اندونزی تیم بدی نیست و رقابت اصلی ما با چین است كه برای كسب سهمیه بازی های پاالمپیك توكیو تلاش می كند.