ایجاد گذرگاه های اختصاصی گردشگری در مرزها

Williams Brown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Dolor, alias aspernatur quam voluptates sint, dolore doloribus voluptas labore temporibus earum eveniet, reiciendis.

Categories


ایجاد گذرگاه های اختصاصی گردشگری در مرزها

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی میراث فرهنگی، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: در برنامه ریزی های تحول و توسعه گردشگری خارجی، برای هر کشور همسایه برنامه مشخصی پیش بینی می شود؛ از گردشگری سلامت و خرید برای ترکیه تا گردشگری زیارتی برای عراق، فرهنگی برای روسیه و خانوادگی برای کشورهای خلیج فارس. همینطور فعال سازی مسیرهای پروازی، ریلی و مرزی در دستور کار است تا سفر به ایران آسان تر شود. معاون گردشگری کشور با تاکید بر نقش تعاملات منطقه ای اظهار داشت: گردشگری بهترین ابزار گفت و گوی فرهنگی میان ملت هاست. در ماه های اخیر نشست های گوناگونی با مقامات گردشگری کشورهای همسایه داشتیم که به امضای چند تفاهم نامه همکاری منجر گردیده است. همینطور طرح ایجاد گذرگاه های اختصاصی گردشگری در مرزها درحال بررسی است تا روند تردد گردشگران تسهیل شود. وی ضمن اشاره به ضرورت تبلیغات هدفمند اشاره کرد: در کنار حضور در نمایشگاه ها، بسمت بازاریابی دیجیتال رفته ایم. با همکاری استارت آپ ها، پلت فرم های چندزبانه معرفی ایران راه اندازی می شود تا توریستهای خارجی بتوانند به اطلاعات واقعی و خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنند. همینطور هفته های فرهنگی ایران در چند کشور منطقه برگزار شده که بازخورد مثبت داشته است. محسنی بندپی اضافه کرد: دفاتر معرفی ایران در کشورهای هدف، ارتباط میان آژانس های ایرانی و خارجی را برقرار می کنند و صدور ویزای گروهی گردشگری هم با هماهنگی وزارت خارجه در دست اقدام است. بخش خصوصی بازوی اصلی ما در این راه است و خیلی از مسئولیت های تبلیغاتی و اجرایی به تشکل های صنفی واگذار خواهد شد. معاون گردشگری کشور اظهار داشت: هدف ما افزایش دوبرابری گردشگران ورودی به ویژه در عرصه سلامت از کشورهای همسایه طی سه سال آینده است. گردشگری نه فقط عامل رشد اقتصادی، بلکه پلی برای تعامل فرهنگی و تقویت تصویر ایران در سطح منطقه است و ما این مسیر را با جدیت دنبال می نماییم.به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی میراث فرهنگی، انوشیروان محسنی بندپی گفت: در برنامه ریزی های تحول و توسعه گردشگری خارجی، برای هر کشور همسایه برنامه مشخصی پیشبینی می شود؛ از گردشگری سلامت و خرید برای ترکیه تا گردشگری زیارتی برای عراق، فرهنگی برای روسیه و خانوادگی برای کشورهای خلیج فارس. وی ضمن اشاره به لزوم تبلیغات هدفمند اشاره کرد: در کنار حضور در نمایشگاه ها، بسمت بازاریابی دیجیتال رفته ایم.

منبع: