وزیر ورزش و جوانان: در فدراسیون سوارکاری کارهای زیادی از قبل به جا مانده که باید صورت گیرد

به گزارش فرم نو، ساعتی بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک، حکم محمد کاظمیان اهدا و عهدنامه هم توسط وی به امضا رسید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری، ابلاغ کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری توسط وزیر ورزش و جوانان اعطا شد. قبل از اعطای این حکم، عهدنامه مربوطه توسط رئیس فدراسیون سوارکاری قرائت و به امضا رسید. رئیس کمیته ملی المپیک، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و سرپرست حوزه وزارتی هم در این نشست حضور داشتند.

در این آیین وزیر ورزش و جوانان، ضمن تبریک به محمد کاظمیان به خاطر انتخابش بعنوان رئیس فدراسیون سوارکاری ابراز امیدواری کرد که تیم جدید این فدراسیون بتواند در راه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برای کشور افتخار آفرینی کند.

وی در ادامه از رشته سوارکاری بعنوان یک صنعت مهم در ورزش نام برد و اظهار داشت: این رشته بسیار درآمدزاست ازاین رو باید اجازه ورود افرادی که منافع مادی شان به این رشته پیوند خورده در قسمت های مدیریتی داده نشود.

کیومرث هاشمی با اشاره به اینکه در این فدراسیون کارهای به جامانده زیادی وجود دارد که باید با سرعت به سر انجام برسد این نکته را مورد توجه قرارداد که برای ساماندهی امور، انتخاب دبیر، مسؤلان کمیته ها و… در اسرع وقت صورت گیرد.

هاشمی، «قانون مداری، پرهیز از حواشی و ایجاد آرامش» را لازمه هر فدراسیونی برای اجرایی کردن برنامه ها دانست.

وی در قسمت دیگری از سخنانش خطاب به کاظمیان اظهار داشت: رشته سوارکاری در سرتاسر کشور به خصوص در قسمت خصوصی رشد یافته و این صنعت پرطرفدار و پردرآمد باید با ساختاری قدرتمند در راه رشد قراربگیرد.

منبع: