هاشم صیامی در گزارش فرم نو: ماشینم به خاطر بدهی فدراسیون مصادره شد

به گزارش فرم نو، رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: به سبب بدهی سنگین فدراسیون ماشین و سهام شخصی ام مصادره شد ولی با اینحال فدراسیون را بدون بدهی به سرپرست تحویل دادم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، هاشم صیامی، رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی امروز به عنوان نخستین نامزد جهت شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرد. صیامی مهر ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی برگزیده شد ولی حضور وی در فدراسیون دوام چندانی نداشت و در نهایت وی در اردیبهشت ۱۴۰۲ از این سمت کناره گیری کرد. صیامی به سبب حاشیه های به وجود آمده در مسابقات دوی استقامت استان فارس و هنجارشکنی در جریان مسابقات از سمت خود استعفا کرده بود. بعد از صیامی افشین داوری به عنوان سرپرست این فدراسیون برگزیده شد. بعد از پایان دوران سرپرستی داوری نیز مهدی مبینی سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفت است.
عملکرد قابل دفاعی در دوومیدانی دارم
هاشم صیامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون در دوومیدانی فعالیت داشتم کارهای خوبی در کنار تیم مدیریتی انجام دادیم. در بحث رده های پایه رشد خوبی داشتیم و در مسابقاتی که به میزبانی کویت انجام شد تیم پایه ما موفق شد ۱۰ مدال به دست بیاورد که این نتیجه در این رده سنی یک اتفاق تاریخی برای دوومیدانی بود. در بحث اعزام ها نیز عملکرد ما قابل دفاع است بخاطر دارم که ما برای مسابقات جوانان جهان کنیا ۲۱ ملی پوش را راهی این رقابت ها کردیم.

وی اضافه کرد: در بحث باشگاه داری نیز قدمهای خوبی برداشتیم. لیگ را پس از مدتها با حضور ۸ تیم برگزار کردیم که اتفاق خوبی بود. حضور باشگاه هایی مانند چادرملو، نفت تهران و گل گهر در رشته دوومیدانی هم یکی دیگر از کارهایی بود که انجام دادیم. زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم ۷ میلیارد بدهی مالیاتی داشتیم که بخاطر همین مسئله ماشین و سهام شخصی من مصادره شد ولی هیچ یک از این موارد موجب نشد کم کاری کنم. روزی که مجبور به ترک فدراسیون شدم تمام این بدهی را پرداخت کرده بودم. فدراسیون دوومیدانی واقعا در وضعیت خوبی بود ولی اجازه ندادند این مسیر را به درستی ادامه دهیم.
امیدوارم اعضای مجمع از حدادی حمایت کنند
رییس مستعفی دوومیدانی در ادامه اشاره کرد: متاسفانه در دوومیدانی شرایطی به وجود آمد که مجبور به استعفا شدم اما این کار را به سبب عرقی که به کشورم داشتم انجام دادم. زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم وزیر وقت سلطانی فر حمایت خیلی خوبی از ما داشت و همه چیز خیلی خوب پیش می رفت به گونه ای که من حتی به کمیته ملی المپیک برای بازیهای آسیایی قول ۵ مدال را داده بودم. اما وقتی وزیر جدید امد شرایط تغییر نمود و خیلی دوست ندارم در مورد آن برهه صحبت کنم.
صیامی اشاره کرد: استعفای من به خواست خودم نبودم ولی بخاطر منافع کشورم این کار را انجام دادم. حالا هم با قدرت بازگشتم و دوست دارم باردیگر به دوومیدانی ایران خدمت کنم. احسان حدادی را هم به عنوان نایب رئیس معرفی کردم. امیدوار هستم اعضای مجمع از او حمایت کنند او یکی از سرمایه های باارزش ورزش کشورمان است و اساسا می تواند برای این رشته موثر واقع شود.