درگیری سانه و مانه پایان ندارد

به گزارش فرم نو، مشاور سادیو مانه اعلام نمود لروی سانه به مهاجم سنگالی توهین نژادپرستانه کرده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از SPORT24، باکاری سیسه، مشاور سادیو مانه، در رابطه با درگیری بین مهاجم سنگالی و لروی سانه صحبت کرد. در ماه آوریل، مانه و سانه بعد از نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در رختکن با هم درگیر شدند. در جریان این درگیری لفظی، سادیو به صورت مانه مشت زد.

باکاری سیسه، مشاور سادیو مانه، در رابطه با درگیری این مهاجم سنگالی و لروی سانه اظهار داشت: همه کسانی که با فوتبال اروپا آشنایی دارند می دانند که لروی سانه مردی بسیار مغرور است. سادیو مانه هیچ گاه در تیم هایی که بازی کرده مشکلی ایجاد نکرده است. لروی سانه از خط قرمزها عبور کرد. ۳۰ دقیقه پس از دعوا، سانه برای مانه پیام عذرخواهی فرستاد. فهمید که خراب کرده سادیو عذرخواهی او را پذیرفت و اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود، چونکه به شخصیتی که هستم بسیار افتخار می کنم. امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

این صحبت ها نشان داده است که لروی سانه به سادیو مانه توهین نژادپرستانه کرده بود که با واکنش مهاجم سنگالی روبرو شد.

مشاور مانه همینطور اظهار داشت که توماس توخل، سرمربی بایرن، این بازیکن سنگالی را در ترکیب قرار نداده چونکه این تصمیم مدیران باشگاه بوده است. او از سادیو عذرخواهی نمود چونکه به او قول داده بود که بازی کند اما این اتفاق نیفتاد چونکه دستورالعمل ها را دنبال کرد. سیسه اظهار داشت: مدیران به او گفتند که سادیو را بازی ندهد.