عکس یادگاری مورینیو با مرد نامرئی!

فرم نو: ژوزه مورینیو تصویری را منتشر نمود که اعتراض او مقابل مدیریت باشگاه رم به خاطر عملکرد ضعیف آنها در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو با وجود پیشنهادهای بسیار خوبی که در تابستان داشت، تصمیم گرفت که به قرارداد خود با رم پایبند باشد و در این تیم بماند اما مورینیو از عملکرد مدیران رم در فصل نقل و انتقالات تابستانی راضی نیست.
مورینیو پس از پایان اردوی رم در پرتغال تصویری را منتشر نمود که اعتراض او به مدیریت باشگاه به خاطر کم کاری در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.
در این تصویر مورینیو به همراه یکی از دستیارانش بازیکنی نامرئی را در آغوش گرفته اند تا نشان دهد که تیم او هنوز کامل نشده است و به جذب بازیکن جدید نیاز دارد.
عصبانیت مورینیو از هایجک اسکاماکا سایت فوتبال ایتالیا در ادامه گزارش خود نوشت که جیان لوکا اسکاماکا گزینه اصلی ژوزه مورینیو برای تقویت تیم در تابستان بود اما این بازیکن به اینتر نزدیک شده است و این موجب عصبانیت مورینیو شده است.
رم در فصلی که گذشت نتوانست انتظارت را برآورده کند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب نکرد. البته این تیم به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرد اما برابر سویا شکست خورد.

منبع: