دلیل جرارد برای قبول پیشنهاد عربستان مشخص شد

فرم نو: استیون جرارد عنوان نمود احساس خیلی خوب و رفتار مناسب دلیل قبول پیشنهاد الاتفاق از طرف او بود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از آس، استیون جرارد با آنکه قبل از این اعلام نموده بود راهی لیگ عربستان نمی شود اما در نهایت با باشگاه الاتفاق به توافق نهایی رسید و این باشگاه رسما جذب او را اعلام نمود.

سرمربی سابق آستون ویلا هفته گذشته قراردادی سه ساله با این تیم عربستانی امضا کرد و درباره ی دلیل قبول این پیشنهاد اظهار داشت: زمانی که به عربستان رفتم، احساس کردم در خانه هستم. استقبال خیلی خوبی از من شد و تصمیم گرفتم پیشنهاد الاتفاق را قبول کنم. سه چیز وجود دارد که من همیشه به ترتیب در نظر می گیرم؛ پیش از هر چیز باید برای خانواده ام مناسب باشد. دوم فکر می کنم که پروژه فوتبالی باید جاه طلبانه باشد، باید باشگاه دلیلهای درستی برای انتخاب شما داشته باشد و البته شما باید نسبت به قراردادی که می بندید، احساس امنیت کنید.

ستاره ها همچنان در راه صحرا

کریم بنزما، مهاجم سابق رئال مادرید، در ماه ژوئن به الاتحاد پیوست و ستاره های زیادی بعد از او راهی لیگ این کشور شدند. روبن نوس، روبرتو فیرمینو، کالیدو کولیبالی، انگولو کانته، ادوارد مندی و مارسلو بروزوویچ نیز در ایام اخیر راهی لیگ عربستان شدند.

همچنین رابی فاولر که زمانی هم تیمی جرارد در لیورپول بود، هفته گذشته به عنوان مربی تیم دسته دومی القادسیه عربستان منصوب گردید.

جرارد جانشین آنتونیو کاسورلای اسپانیایی در تیم الاتفاق شد که فصل قبل این تیم را به رده هفتم جدول رده بندی در لیگ حرفه ای عربستان رساند.

منبع: