ستاره فرانسوی چلسی ماندنی شد؟

فرم نو: انگولو کانته که قراردادش به زودی با چلسی تمام می شود، در مصاحبه ای با ؛فوتبال دیلی؛ اظهار داشت که می خواهد به بازی در این تیم ادامه دهد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، چلسی نتایج ضعیفی در هفته های اخیر کسب کرده است. باشگاه لندنی بدنبال بهبود عملکرد خود در چند بازی آخر فصل خواهد بود. آبی ها با ۴۲ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارند.
انگولو کانته با ‘فوتبال دیلی’ مصاحبه کرد و اظهار داشت که دوست دارد به بازی در استمفوردبریج ادامه دهد تا به تیم کمک نماید و حاضر است قسمتی از آینده تیم باشد.
این هافبک فرانسوی درباره ی آینده خود اظهار داشت: من بطور قطع دوست دارم این جا بمانم. متأسفانه این فصل مطابق با استانداردهای چلسی نبوده است ولی آینده روشن است. امیدوار هستم این باشگاه باردیگر در راه قهرمانی بجنگد.
اگر تیم لندنی نتواند به هیچ تورنمنت اروپایی در فصل بعد راه پیدا کند، بازیکنان هیچ پاداشی دریافت نخواهند کرد و هیات مدیره دستمزد بازیکنان را حدود ۳۰ درصد کم می کند. با این شرایط چند بازیکن خواهان جدایی از باشگاه در پنجره نقل و انتقالات بعدی هستند.
چلسی در یک بحران عمیق فوتبالی قرار گرفته است. تیم انگلیسی بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا و نتایج ضعیف در لیگ برتر، تصمیم گرفت گراهام پاتر را اخراج کند و هم اکنون بدنبال سرمربی جدید است.
میسون مونت، متئو کواچیچ، کریستین پولیسیچ، پیر امریک اوبامیانگ و روبن لوفتوس چیک بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد در تابستان راهی تیم دیگری می شوند و از چلسی جدا خواهند شد.

منبع: