آنچلوتی : این قهرمانی در زمان مهمی به دست آمد

فرم نو: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از قهرمانی تیمش در جام حذفی اسپانیا بسیار خوشحال است و به ستایش از دو بازیکن برزیلی پرداخت که در این بازی سرنوشت ساز ظاهر شدند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید با غلبه بر اوساسونا توانست برای بیستمین بار قهرمان کوپا دل ری شود.
در فینال جام حذفی اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید برابر اوساسونا قرار گرفت که توانست با پیروزی ۲ بر ۱ برای بار بیستم قهرمان این مسابقات شود.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: اوساسونا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تا آخرین لجظه برای قهرمانی و پیروزی در این بازی جنگید. باوجود بازی خوب اوساسونا ما شایسته پیروزی بودیم. این طبیعی است که در همه فینال ها تیم برای قهرمانی اذیت شود چونکه تیمی که راهی فینال شده از روی تصادف به این مرحله صعود نکرده است و انگیزه و شایستگی لازم را برای رقابت دارد.
او افزود: این قهرمانی در لحظه مهم و مناسبی به دست آمد. پس از هفته های سخت و تلاش مثال زدنی که داشتیم پاداشی درخور و مناسب را دریافت کردیم.
آنچلوتی در آخر به ستایش از رودریگو و وینیسیوس پرداخت و اظهار داشت: آنها در این بازی سرنوشت ساز ظاهر شدند. وینیسیوس توازن حریف را برهم زد و رودریگو هم کار را تمام کرد و دو گل به ثمر رساند. امشب کمی استراحت می نماییم و پس از آن به بازی حساس برابر منچستر سیتی فکر خواهیم کرد.

منبع: