انریكه: اگر کاستاریکا صعود می کرد سکته می کردم

فرم نو: سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ژاپن راضی نیست. او می گوید که انتظار صعود به عنوان تیم صدرنشین را داشت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی پایانی خود در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه دو بر یک برابر ژاپن شکست خورد.
با این نتیجه ژاپن با قرار گرفتن در بالای جدول رده بندی به دور بعد صعود کرد و اسپانیا هم به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد این درحالی است که آلمان حذف شود.
لویس انریکه در نشست خبری بعد ازبازی اظهار داشت: من اصلا از نتیجه راضی نیستم. تیم در نیمه دوم به کلی نابود شد و به همین خاطر چیزی برای گفتن ندارم. صعود به عنوان تیم دوم در برنامه ما نبود و می خواستیم به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا نماییم.
سرمربی اسپانیا در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: ژاپن در کارهای دفاعی با جنگدگی بالایی بازی کرد این درحالی بود که ما فرصت های خوبی را خلق کردیم و از دست دادیم. تلاش می نماییم تا در دیدارهای بعدی وضعیت را تغییر دهیم و بهتر ظاهر شویم. تمام تمرکز ما روی این بازی بود و اصلا نمی دانستیم که کاستاریکا با نتیجه دو بر یک پیش افتاد. اگر می دانستم که کاستارکا هم صعود می کند واقعا سکته می کردم.
او درباره ی رویارویی با مراکش در بازی بعدی اظهار داشت: مراکش نشان داده است که تیم قوی است و بهترین عملکرد خودرا برابر ما به نمایش خواهد گذاشت. باید این شکست را فراموش نماییم مراکشی ها در گروه خود شگفتی ساز شدند و اگر می خواهیم آنها را شکست دهیم باید بسیار بهتر ظاهر شویم و پیشرفت نماییم.

منبع: